|
|
Autor |
Wiadomość |
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:29, 28 Mar 2010 |
|
Trops napisał: |
Wieśniak jednak stoi obok swoich ludzi którzy pracują na polach i doją krowy |
To tak na udowodnienie że nie napisałem że nie działa tylko dokładnie opisałem sytuacje.
Dzięki za pomoc. Spróbuję z tym "ciągłym wywoływanie reguły nakazującej mu ruch w dane miejsce". Nawet to nie było by głupie, koleś ma wyglądać na zakłopotanego.
Wielkie dzięki:D
Kolejne pytanie.
Czy da radę zrobić tak aby koleś z ratunku się do nas nie przyłączał, albo aby nie walczyć z przyrodą?(konkretna jedna jednostka)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Nie 21:33, 28 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Nie 22:25, 28 Mar 2010 |
|
Trops napisał: |
Czy da radę zrobić tak aby koleś z ratunku się do nas nie przyłączał |
Da radę, aczkolwiek w sensie globalnym - wywołaj w regule akcję "wyrażenie", a w niej wpisz:
Kod: |
@kingdomcanrescue(1,0) |
Uniemożliwi to jednostkom królestwa nr 1 przejmowanie jednostek "ratunku" - w razie potrzeby zamiast 1 wpisz inny numer królestwa.
Trops napisał: |
albo aby nie walczyć z przyrodą?(konkretna jedna jednostka) |
Nope, przyroda jest wrogo nastawiona do wszystkich i nie można jej zmienić ustawień dyplomacji.
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Nigi dnia Nie 22:25, 28 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Mashromallow
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nie pamiętam ;/ Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:25, 04 Kwi 2010 |
|
Więc.
Zamierzam zrobić nową kampanię (ta ostatnia wyszła nijako ;/)
Potrzebuję kogoś doświadczonego, jak Nigi. Nie chcę zaśmiecać forum pytaniami, jestem raczej słaby w te klocki. Ktoś chętny, żeby mi pomóc? Proszę o numery gg. Z góry dzięki.
EDIT: Dobra, nie musi być jak Nigi, byle w miarę ogarnięty xd
Trops napisał: |
Mam wieśniaka który chcę aby stał w miejscu i się nie ruszać. Wieśniak jednak stoi obok swoich ludzi którzy pracują na polach i doją krowy, co po jakimś czasie skutkuje tym, że sam też zaczyna pracować(tak, wyłączyłem Gospodarkę). |
Teraz przepraszam, jeśli powiem źle, ale, jak już pisałem, nie jestem w to zbyt dobry. Co wy na to, żeby w "Wyrażeniu do obiektu" (wieśniaka) wpisać "$program=2" (to jest akurat ścinanie drzewa) a w akcji po prostu go zastopować?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mashromallow dnia Pon 19:32, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:54, 07 Kwi 2010 |
|
Czy możliwe jest, że stało się to poprzez wagę mapy(7 959kb)?
Tak wiem, że dużo ale to duża i bardzo szczegółowa mapa z kilkoma dźwiękami i grafikami.
To by było jednak dziwne, ponieważ nie mam żadnych problemów z jej wersją na której testuje dźwięki itp, która w tym momencie ma już 79 061kb.
Nie mam też problemu ze wcześniejszą wersją tej mapy(7 957kb). Mapy różnią się tylko tym że w tej która nie działa jest trochę więcej reguł na eksploracje terenu, i wstawionych kilka obiektów typu śmieć kamień gałąź.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Śro 20:59, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Czw 19:32, 08 Kwi 2010 |
|
Wiem, że jest maksymalna ilośc konwersacji, która może być na jednej mapie, jak się ją przekroczy, przestaje działać... Może to dotyczy też reguł?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 22:05, 08 Kwi 2010 |
|
Jeszcze nie zacząłem pisać konwersacji. Jak na razie skupiam się na kilku podstawowych akcjach typu wieśniak do roli, drwal do drewna, a łódź do ryb.
Więc raczej nie to.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 19:52, 11 Kwi 2010 |
|
Wiem, że post pod postem ale proszę (że tak zacytuję kolegę) spojrzeć na daty.
kiedyś(nie wiem jak dawno) było tu rozprawiane na temat takiego czegoś jak flaga. Znaczy przez akcje utwórz obiekt można stworzyć coś takiego jak flaga.
Postanowiłem wykorzystać tą możliwość, w trochę innym celu niż ten na który była prowadzona dyskusja ale jednaka..
Czy u was też tak jest że jeżeli się stoży dwie flagi(lub więcej) na raz to gra się wyłącza???
Próbowałem dwoma oddzielnymi regułami, dwoma z opóźnieniem, z jedną flagą podniesioną przez wieśniaka, a druga po opóźnieniu(co znaczy że nie da rady zrobić capture the flag). I nadal nic.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Nie 20:08, 11 Kwi 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 21:23, 11 Kwi 2010 |
|
Jak zrobić, żeby jeśli ustawiony jest jednocześnie w warunku 1 ekran opowieści i konwersacja najpierw się pokazała opowieść (ciągle się pokazuje najpierw konwersacja).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:16, 11 Kwi 2010 |
|
przed akcją 'konwersacja' dodaj akcję 'opóźnij' i ustaw ją np. na 1sek.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel_sk16 dnia Nie 22:17, 11 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 9:27, 12 Kwi 2010 |
|
Dzięki. W zasadzie nie używałem do tej pory opóźnień, raz jak próbowałem, to nic się nie działo, no ale spróbuję.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Quinn
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 16:52, 18 Kwi 2010 |
|
Ja już troche gram w tzara i potrafie robić mapki lecz mam taki problem a mianowicie jak biore ekran opowiesci to tam robie wszytko dobrze i mam podczas gry ten ekran i dodaje to do reguły nr 1 tak by to było na początku i tam też mam dodane zablokuj widok i ruch i jak tekt idzie w dół to po zakończeniu ekranu opowiesci to zablokowany widok znika i ja już doszłem do celu a ja chce aby po zakończeniu ekranu opowiesci dopiero było zablokuj widok itp. Prosze o pomoc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:55, 18 Kwi 2010 |
|
A po Polsku? Powiem ci, że ja takiego długiego zdania to bym nigdy nie napisał ^^
Wydaje mi się, że wystarczy zmienić kolejność akcji, tzn akcję 'pokaż ekran opowieści' przesunąć na pierwsze miejsce.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mashromallow
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nie pamiętam ;/ Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:23, 19 Kwi 2010 |
|
ja dodatkowo, po akcji "Pokaż ekran opowieści" daję akcje "Opóźnij" i wpisuję 1 (czyli 1 ms)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 18:57, 22 Kwi 2010 |
|
Problem wygląda tak. Jednostki(szpiedzy, ratunek, użyte @kingdomcanrescue) najpierw są ukryci, potem wchodząc jednostką w obszar ujawniam je, a one idą do konkretnego miejsca, i chcę aby tam stali, ale nagle im się zmienia zdanie i zaczynają mnie atakować. Ktoś wie jak można uniknąć tego ataku?? Bardzo zależy mi na tym aby byli oni z ratunku, ale jeżeli nie ma innej możliwości niż zmiana koloru i dyplomacji to trudno.
I jeszcze jedno. Chce aby jednostka użyła przedmiotu, czytaj księgi zaklęć. Jeżeli się nie da to jaka jednostka używa zamrożenia, i jak można ją zmusić aby w danym momencie rzuciła ten czar na określony obszar?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Czw 20:09, 22 Kwi 2010, w całości zmieniany 8 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Czw 23:38, 22 Kwi 2010 |
|
Trops napisał: |
Problem wygląda tak. Jednostki(szpiedzy, ratunek, użyte @kingdomcanrescue) najpierw są ukryci, potem wchodząc jednostką w obszar ujawniam je, a one idą do konkretnego miejsca, i chcę aby tam stali, ale nagle im się zmienia zdanie i zaczynają mnie atakować. Ktoś wie jak można uniknąć tego ataku?? Bardzo zależy mi na tym aby byli oni z ratunku, ale jeżeli nie ma innej możliwości niż zmiana koloru i dyplomacji to trudno. |
Jednostki należące do ratunku są neutralne i same z siebie nikogo nie zaatakują, więc podejrzewam, że albo zmieniasz im przynależność do innego królestwa regułą, albo zostają przechwyceni przez jednostki wrogiego królestwa. W pierwszym przypadku po prostu nie zmieniaj ich przynależności :) W drugim wyłącz królestwu, które je przechwytuje możliwość przejmowania jednostek (właśnie to wspomniane @kingdomcanrescue)
Trops napisał: |
I jeszcze jedno. Chce aby jednostka użyła przedmiotu, czytaj księgi zaklęć. |
Nie da się.
Trops napisał: |
Jeżeli się nie da to jaka jednostka używa zamrożenia, i jak można ją zmusić aby w danym momencie rzuciła ten czar na określony obszar? |
Zamrożenie jest zdolnością maga europejskiego. Zmusić go do rzucenia tego czaru również nie da się. Jedyne co możesz zrobić, to stworzyć specyficzną sytuację, w której mag sam z siebie (tzn kierowany standardowymi skryptami SI) rzuci ten czar.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |