Autor |
Wiadomość |
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Czw 22:19, 13 Maj 2010 |
|
Może pamięć mnie zawodzi, ale wydawało mi się, że to już wcześniej było przez kilka osób omówione:
zamiast x wstawiasz numer gracza
zamiast y wstawiasz numer skryptu
PS. aha, to wpisujesz w akcji wyrażenie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nigi dnia Czw 22:23, 13 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
Arashi
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Tzara Płeć:
|
Wysłany:
Sob 20:44, 15 Maj 2010 |
|
Mam prośbę:
Mogę otrzymać wszystkie kody, reguły, warunki itp.? Z góry dzięki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 21:53, 15 Maj 2010 |
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:39, 02 Cze 2010 |
|
Czy ktoś wie jak zrobić aby w kampanii była włączona eksploracja(bez używania kodów). Standardowy sposób(czytaj włączanie eksploracji w mapa/właściwości/ustawienia/eksploracja)niestety nie działa po wrzuceniu mapy do kampanii. Jest może na to jakaś dodatkowa reguła/akcja, albo sposób, żeby automatycznie wpisywał się kod (hmreveal) i działał?? Mgła może sobie być, ona mi aż tak nie przeszkadza.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Śro 12:40, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 14:13, 02 Cze 2010 |
|
A nie możesz dać eksploruj? i odznaczyć brak mgły na ileś tam ms?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:38, 02 Cze 2010 |
|
Nie rozumiem o co ci dokładnie chodzi. Jeżeli o akcje Eksploruj, to to chyba tak nie zadziała fajnie jakbym chciał. Jest tam zakładka obszar, w której przydało by się wyznaczyć obszar, a nawet jeżeli obszar wyznaczę na całą mapę to cała mapa nie będzie odkryta... Czemu?? O eksploracja jest w kształcie kołopodobnym, mimo, że obszar się zaznacza czworokątem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 15:05, 02 Cze 2010 |
|
SPytaj Zymka, w jego mapie którą ostatnio dał jest ustawiona odkryta mapa, więc na pewno wie, co trzeba zrobić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:29, 02 Cze 2010 |
|
Ale to mapa jest... Na mapach nie ma z tym problemu... Gorzej w kampanii. kiedy taką mapę z włączoną eksploracją się da do kampanii eksploracja przestaje działać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 15:46, 02 Cze 2010 |
|
Spróbuj ustawić typ mapy jako dla gracza pojedynczego/multi, a nie ,,kampania lub historia".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:57, 02 Cze 2010 |
|
Nic to nie zmienia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nathaniel125
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 20:55, 04 Cze 2010 |
|
Mam taki problem: chciałbym, aby po zaznaczeniu jakiejś jednostki i kazaniu jej podejść pod np. gospodę jej zdrowie odnowiło się do 100%. Nie bardzo znam sie na tworzeniu akcji, reguł i konwensacji . Z góry dzięki!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 7:30, 05 Cze 2010 |
|
Akcja:
Rozkaz dla obiektu- Zaznaczasz tą postać -> Rozkaz "Ruch" -> Obiekt: zaznacz gospodę.
Następnie Stwórz nowe wydarzenie:
Obiekt w obszarze (nazwij go np. uzdrawianie) - Zaznacz tą jednostkę -> Obszar: Gospoda.
Stwórz nową regułę dodaj tam w warunku nazwę wydarzenia (np. uzdrawianie).
Stwórz nową akcję:
Wyrażenie: i tam napisz: $health=$maxhealth.
I dodaj tą akcję "Wyrażenie" do reguły, gdzie warunkiem jest obiekt w obszarze (Uzdrawianie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nathaniel125
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:38, 05 Cze 2010 |
|
Nie działa, zdrowie sie nie odnawia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 16:50, 05 Cze 2010 |
|
Cyrek napisał: |
warunek: 1
akcja: ustaw właściwości obiektu(jednostki):Wyrażenie: $health = $health+($x<tu>(1 kratka od lewej ściany gospody) && $y<1>(foł gospody 1 kratka))*($maxhealth-$health)
Edit:
Jeżeli jest 1 jednostka na mapie to lepiej użyj to co pan x2up napisał z tym że ustaw właściwości obiektu i tam to wyrażenie wpisz.
Edit2:agrh muszę screna zrobić bo forum zmienia treść postu tzn wyrażenie..
[link widoczny dla zalogowanych]
masz tu pokazane co i jak można dodać warunek istnienia etc.
Edit3:
oczywiście zrezygnowałem ze screen i zrobiłem mapkę xd |
@setnoattacktime() - ktokolwiek wie jak to działa? jak ustawić?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nathaniel125
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:41, 05 Cze 2010 |
|
Cyrek pomogło ale jeżeli stane w dowolnej odległości większej niż wpisane w wyrażeniu wartości X i Y to postać też sie uleczy, tzn nieważne jak dalego na wschód lub północ stoje od gospody i tak sie ulecze ( pomieszane ale nie wiem jek to opisać ).
Wygląda na to że z tą gospodą i leczeniem nic nie będzie więc zadaje inne pytanie:
Jak sprawić by jednostce regenerowało sie życie (np co 10 sek. o 5 pkt.)?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nathaniel125 dnia Sob 19:43, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|