Autor |
Wiadomość |
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 7:11, 06 Cze 2010 |
|
Cyrek napisał: |
Ściągnij mapkę... Tam masz zrobione z gospodą.... Przeanalizuj, niczym zadanie z fizy/matmy.
@Edit:
Dobra nimęcz się dam ci gotowca: [link widoczny dla zalogowanych]
@Edit2:
[link widoczny dla zalogowanych]
10.3 - musisz zwiększyć czas do 5 sek życie do 10hp ;o |
Wie ktoś jak dodać księgę leczenie w edytorze? WAŻNE.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Nathaniel125
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 8:15, 06 Cze 2010 |
|
Wielkie dzięki Cyrek!
Co do księgi to raczej sie nie da. Chyba że przy pomocy jakiejś reguły.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Nie 8:39, 06 Cze 2010 |
|
Cyrek napisał: |
@setnoattacktime() - ktokolwiek wie jak to działa? jak ustawić? |
@setnoattacktime(x,y) -- tego typu wywołanie spowoduje, że gracz numer x nie będzie atakował przez y milisekund (dotyczy oczywiście komputerowych graczy)
Uhm, Cyrek, mógłbyś nie używać cytatów do wrzucania nowej treści? Niepotrzebnie się produkowałem z odpowiedzią, bo nie przeczytałem zawartości tego cytatu...
Cyrek napisał: |
Wie ktoś jak dodać księgę leczenie w edytorze? WAŻNE. |
Nie da się.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nigi dnia Nie 8:43, 06 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 9:22, 06 Cze 2010 |
|
Nigi napisał: |
@setnoattacktime(x,y) -- tego typu wywołanie spowoduje, że gracz numer x nie będzie atakował przez y milisekund (dotyczy oczywiście komputerowych graczy) |
Hmm... Sprawdzałem to jednak jak ustawie to, to mapka się czyta, włącza się i zacina jak podczas gry online gdy kogoś nie łączy...
Nigi napisał: |
Uhm, Cyrek, mógłbyś nie używać cytatów do wrzucania nowej treści? Niepotrzebnie się produkowałem z odpowiedzią, bo nie przeczytałem zawartości tego cytatu... |
Nie chciałem pisać 2 postów pod sobą;o
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Nie 9:23, 06 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Nie 11:51, 06 Cze 2010 |
|
Cyrek napisał: |
Nigi napisał: |
@setnoattacktime(x,y) -- tego typu wywołanie spowoduje, że gracz numer x nie będzie atakował przez y milisekund (dotyczy oczywiście komputerowych graczy) |
Hmm... Sprawdzałem to jednak jak ustawie to, to mapka się czyta, włącza się i zacina jak podczas gry online gdy kogoś nie łączy... |
Ja też to sprawdzałem, mapka się wczytuje i działa :) Być może podałeś np niepoprawny numer gracza.
Cyrek napisał: |
Nigi napisał: |
Uhm, Cyrek, mógłbyś nie używać cytatów do wrzucania nowej treści? Niepotrzebnie się produkowałem z odpowiedzią, bo nie przeczytałem zawartości tego cytatu... |
Nie chciałem pisać 2 postów pod sobą;o |
Prawidłowo - tyle, że zmiana posta nie wymaga cytowania siebie samego :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 22:59, 06 Cze 2010 |
|
Rzeczywiście coś musiałem źle robić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiesz może jak zaradzić? Błąd tylko przy grze MP. Próbowałem zrobić folder w tzarze USER dałem tam ikonki nie działa.
@na pe wysłałem ci mapkę może ona pomoże ci pomóc mi.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Nie 23:13, 06 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Pon 15:50, 07 Cze 2010 |
|
Hm, mapa, którą wysłałeś, działa u mnie bez zarzutu. Podany błąd udało mi się częściowo uzyskać - poprzez wczytanie nieobsługiwanego typu pliku (po wczytaniu obcinane jest rozszerzenie, a następnie dopisywane .bmp). Jeśli w ten sposób doprowadziłeś do wystąpienia tego błędu, to po prostu wczytaj i ustaw poprawny obrazek :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 19:55, 07 Cze 2010 |
|
Doszedłem do wniosku ze to kolejna niedoskonałość tzara na multi dużo rzeczy nie działa...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:18, 18 Cze 2010 |
|
Ja mam taki problem zrobiłem część mapki (coś w stylu RPG) chce przetestować i jak się wczytuje to tzar wiesza się jak pisze gotowe w ekranie wczytywania. Inne mapki działają, patrzałem też czy nie ma jakiś kolizji w regułach czasem i nic nie znalazłem....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pią 20:46, 18 Cze 2010 |
|
Ja też miałem dokładnie tak samo... Możliwe, że czegoś masz za dużo, np. konwersacji (jest jakiś limit chyba)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 9:24, 19 Cze 2010 |
|
Za dużo raczej nie jest;p konwersacje z 2 i z 20 reguł bo to dopiero początek mapy był;p Zaczne od nowa Ale jak tym razem bedzie to samo ty wypir**** tzara przez okno
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 9:44, 19 Cze 2010 |
|
sprawdź wszystkie akcje które masz do których reguła jest 1 tam gdzieś jest błąd moim zdaniem
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Sob 9:44, 19 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:37, 03 Lip 2010 |
|
Czy jest możliwe, zrobienie czegoś takiego, aby na konkretnym terenie nie dało się budować??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 12:42, 03 Lip 2010 |
|
Może spróbuj porozmieszczać w odstępach jakieś małe obiekty typu górka?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 13:01, 03 Lip 2010 |
|
Wolałbym za pomocą reguł., poza tym potrzebuję akurat w tym miejscu przestrzeni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|