Autor |
Wiadomość |
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 1:03, 12 Lip 2010 |
|
Nie ale - ja tak mam jeżeli np. miecz ujawnia się w miejscu gdzie troi jednostka to mi sie tzar wyłącza(Czasami). Jednostka pojawi sie obok.
Pomyśl tak: Czy jak graja online to jednostki tracą hp? Niema desynchro? To można dodać regeneracje!
Czy w grze robią się jednostki? Robi to desynchro? Nie? To mogę stworzyć regułą jednostki!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Pon 1:13, 12 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 9:12, 12 Lip 2010 |
|
No ale jezeli jest miejsce na 9 jednostek a pojawia sie 5 to miejsce pojawienia sie cyasem zmienia, a na 2 komputerach roznie m0ze sie chyba wybrac te 5 miejsc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 10:56, 12 Lip 2010 |
|
Jak robiłem mapkę jedyny problem miałem z pokaż ekran opowieści, pokaż wiadomość, wszystko inne było i nie robi się synchro xd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 14:22, 13 Lip 2010 |
|
Nigi napisał: |
Bohun napisał: |
Czy jest możliwe, zrobienie czegoś takiego, aby na konkretnym terenie nie dało się budować?? |
Możesz zrobić tak, by wszelkie budowle utworzone w danym obszarze były natychmiastowo niszczone:
Warunek: 1
Akcja:
1. ustaw właściwości obiektu
obiekt: budowle
wyrażenie:
Kod: |
$health = $health*($x>XMAX || $x<XMIN>YMAX || $y<YMIN) |
(gdzie za XMIN,XMAX,YMIN,YMAX wstaw współrzędne określające prostokąt w którym budowle mają być niszczone)
2. zachowaj regułę |
A jak to zrobic dla przedmiotow żeby je usuwało jak będą w jakimś obszarze?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Wto 15:04, 13 Lip 2010 |
|
Analogicznie jak powyżej. Ustawienie $health na 0 usunie przedmiot.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:29, 13 Lip 2010 |
|
Słyszałem że jesteś dobry w te klocki więc może teraz mi pomożesz;p
Chce zrobic żeby usuwało obiekt jeżeli jest w danym obszarze. I teraz zaczyna sie problem:
Obiekty te są wywoływane akcją stwórz obiekt i jest ich kilka naraz na mapie. A chcę zrobic tak że jak jeden z nich (dowolny) będzie przeniesiony do obszaru (chodzi o przedmiot) znisczony. A reszta dalej sobie leży jak leżała. Może okazac sie to banalne ale nie wpadłem na to i proszę o taką małą pomoc;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 19:53, 13 Lip 2010 |
|
Santorr napisał: |
Chce zrobic żeby usuwało obiekt jeżeli jest w danym obszarze. I teraz zaczyna sie problem:
Obiekty te są wywoływane akcją stwórz obiekt i jest ich kilka naraz na mapie. A chcę zrobic tak że jak jeden z nich (dowolny) będzie przeniesiony do obszaru (chodzi o przedmiot) znisczony. A reszta dalej sobie leży jak leżała. Może okazac sie to banalne ale nie wpadłem na to i proszę o taką małą pomoc;) |
Chcesz żeby STWORZONY przedmiot ale tan JEDYNY? To przeczy logice.
@Edir Może Nagi ci pomoże jak dla mnie za mało szczegółów podałeś. ;d
Ja bym ten przedmiot ukrył.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Wto 20:01, 13 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:05, 13 Lip 2010 |
|
Ten jedyny który spełnił warunek a reszta w spokoju ma leżec. Dla mnie to niewykonalne ale w Nigim nadzieja;)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Santorr dnia Wto 20:11, 13 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Wto 21:43, 13 Lip 2010 |
|
Ogólną regułę przedstawiłem powyżej. Natomiast w przypadku przedmiotów zachodzi kilka istotnych zmian:
1. Wyrażenie w akcji "ustaw właściwości obiektu" powinno mieć postać:
Kod: |
$health = ($x>XMAX || $x<XMIN || $y>YMAX || $y<YMIN) |
Wynika to najprawdopodobniej z faktu, że dla przedmiotów zmienna $health ma domyślnie wartość 0, więc wyrażenie $health = $health*1 również wstawi wartość 0. Powyższe wyrażenie ominie ten problem i przypisze przedmiotowi wartość $health równą 1, jeśli obiekt będzie poza wyznaczonym obszarem (czyli nic się nie stanie z przedmiotem), lub wartość 0 w przeciwnym wypadku (wtedy przedmiot zniknie).
2. W przypadku przedmiotów tworzonych akcją "utwórz obiekt", nie da się ich wyszukać w "ustaw właściwości obiektu" według typu obiektu (dla innych obiektów, np. jednostki, tego typu rozwiązanie działa poprawnie). Więc jedyne co możesz zrobić, to wstawić te przedmioty ręcznie zamiast tworzyć je akcją, a następnie w akcji "ustaw właściwości obiektu" nie wyszukiwać wg typu, tylko ustawić konkretne przedmioty, które wstawiłeś na mapie i zaznaczyć "którykolwiek".
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Nigi dnia Śro 9:34, 14 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:23, 13 Lip 2010 |
|
dzieki za wysilek ale nic nie da rady zrobic.
wiedzialem ze jak sam nic nie wymyśle to nawet Nigi nie da rady pomóc xd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 23:04, 13 Lip 2010 |
|
Po tym co napisałeś nawet Harry Potter by ci nie pomógł. Może opisz co chcesz osiągnąć?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 9:17, 14 Lip 2010 |
|
Nigi zczaił, usunac jeden konkretny przedmiot z kilkv stworzonych przez akcje stworz obiekt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 9:25, 14 Lip 2010 |
|
Omg... Tyle też rozumiem ale chciałem wiedzieć czemu ma to służyć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:23, 14 Lip 2010 |
|
Do mojej mapki mp;p Potworek dropi przedmiot i idziesz z nim w odpowiednie miejsce i zamienia go na gold;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:15, 18 Lip 2010 |
|
POtrzebuje wyrażenia które ustawi limit populacji (tak żeby po ustawieniu nie trzebabyło domków stawiac) i limit max populacji
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|