Autor |
Wiadomość |
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:13, 25 Mar 2011 |
|
Wielki dzięki, chociaż przy sytuacji trzeciej wolę sposób (przy walce):
-Zaznaczam wojsko 50-osobowe i klikam Ctrl+lewy w pusty obszar obok bazy przeciwnika
-Wojsko biegnie i rozwala wszystko po drodze (BARDZO ŚWIETNY SPOSÓB)
I tak wszystkie pięćdziesiątki
Chyba offtopuje...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pią 20:16, 25 Mar 2011 |
|
Jedno drugiego nie wyklucza.
I owszem, offtopujesz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 10:50, 07 Kwi 2011 |
|
Zacznę jak zawsze czyli:
Mam pewien problem otóż:
Zrobiłem dość sporą, rozwiniętą mapkę w której jest bardzo dużo reguł dotyczących dwóch bohaterów rozgrywki. Są oni szpiegami, ale niestety ze szpiegami mi się zawsze coś piep**y. Gdy podszyty (szpieg) wejdzie w obszar wydarzenia, akcja się nie uruchamia itd. itp. Jak zrobić aby wszystkie reguły dotyczące tych postaci zmienić na reguły dotyczące innych ziomków, bez większego ryzyka uszkodzenia czegoś?
Jeszcze:
Jeżeli zrobię sobie jakiegoś gracza który steruje tylko orkami i ma kilka wież, to jaką rasę mu przydzielić?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Czw 11:35, 07 Kwi 2011 |
|
1. Po prostu tam wszędzie, gdzie trzeba zaznaczyć ,,obiekt" (czy w to ,,obiekt w obszarze, czy co innego) musisz zmienić tych szpiegów na inne jednostki. ALE. Nie przypuszczam, aby problem leżał w tym, ze są szpiegami. Prześlij mi tą mapę na maila, to zobacze, co robisz źle.
2. Jeżeli jego jedynymi jednostkami są orkowie, to nie ma znaczenia, jaką rasę mu dasz. Generalnie w kampaniach i mapach fabularnych nie ma znaczenia jaką kto ma rasę zaznaczoną, liczą się tylko jednostki i budowle, które mu dałeś (na np. nigdy nie zmieniam zaznaczenia rasy).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 12:38, 07 Kwi 2011 |
|
Jasne, dzięki...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 14:26, 07 Kwi 2011 |
|
Rasa czasami ma znaczenie, trzeba wiedzieć kiedy ma a kiedy nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
RasQura
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany:
Czw 19:33, 07 Kwi 2011 |
|
Ma znaczenie tylko kiedy się rozbudowujesz , a jeżeli gracz się nie będzie rozbudowywał to może mieć dowolną
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 13:52, 29 Kwi 2011 |
|
Widzę, że tylko ja chyba ostatnio zadaje pytania ^^
Czy jest w edytorze jakaś wartość odpowiadająca nieskończoności???
Znaczy jak ją zapisać, bo jestem pewien, że coś takiego jest. No bo niby jak można w deathmatch'u ustawić surki na nieskończoność i złoża. Czy to jest *** ??? Jakiś znak którego nie mamy na klawiaturze np. 8 pozioma?
I jeszcze jak ustawiam złoże typ 4 (takie które się skończyły) to czemu w grze jest typ 1, 2 lub 3?
I drugie jeszcze: jak zrobić aby jakaś jednostka np. nietoperz zachowywała się jak ptak (nie da się zaatakować, odbija się od brzegów mapy, lata jak... ptak)???
I trzecie jeszcze: czy da się dla budynków dać hmgod?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BADminio dnia Pią 13:53, 29 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:11, 29 Kwi 2011 |
|
wpisz same 9 w ilości zasobów, będzie nieskończoność
z nietoperzem się nie da
Z budynkami się chyba da, ale dla każdego trzeba osobno ustawić - nie jestem tego pewien
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Pią 17:09, 29 Kwi 2011 |
|
Z tym nietoperzem, to mógłbyś poustawiać rozkazy latania po mapie (zupełnie dowolny lot to nie będzie, ale przy odpowiednim zagęszczeniu i losowości mogłoby to imitować taki dowolny lot), aczkolwiek zaatakowania faktycznie nie uniemożliwisz (co najwyżej, ustaw nietoperza jako przyjaznego innym królestwom + nieśmiertelność).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:52, 01 Maj 2011 |
|
Heh, niewiele mi pomogliście, niestety
Ale z tym nietoperzem wpadłem na pomysł:
-Robisz akcje zrób nietoperza i dość średni obszar 4-6 pól
-Akcja jeżeli jest w tym polu to jedzie tam później tam a później tam
-No i tyle, bardziej ogarnięci w regułach zrozumieją
Co do kwestii nieskończoności... nie mogę wpisać w ilość many 9999999999....... ponieważ jest jakiś limit, i o ile pamiętam to zaczyna się na 34....
I jeszcze z tymi złożami- jak w edytorze stawiam złoże które się skończyło- piasek, to podczas gry stoi mi jak wół normalne złoże.
Może te pytanie nadaje się do problemów z konwersacją... ale wole je postawić tutaj, żeby za bardzo nie spamować.
Jakim znakiem (znakami) oddziela się kilka wyników w konwersacji?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BADminio dnia Nie 20:53, 01 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 21:04, 01 Maj 2011 |
|
złoża - próbowałeś ustawić 0? a jak nie to bida bo będzie musiał ktoś wydobyć ^^
wynik to ';'
np. $zmienna1 = 1; #kupa = 1; $duzakupa = 2
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 0:10, 02 Maj 2011 |
|
a po co CI nieskonczona manna? MOzna zawsze ustawic ze manny jest 1000 i regule
$mp != $maxmp
akcje:
ustaw wlasci wosci obiektu
$manna = $maxmanna
zachowaj regule
$mp - manna $maxmp - max manna jako zmienne ktore zczytuja ilosc manny i maxymalna ilosc do zmiennych. Jak to zrobic?
regula 2:
warunek: 1
akcje
wyrazenie do obiektu (tego co ma miec nieskonczona manna)
$mp = $manna
$maxmp = $maxmanna
zachowaj regule
Wynik? niekoncząca sie manna;D tylko ze jest szczegol mały. Zauwazylem ze zamienianie ilosci manny na zmienna nie zawsze dziala nie wiem czemu.. przynajmniej u mnie w jednej mapie dziala w drugiej nie a wszystko jest tak samo
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 0:44, 02 Maj 2011 |
|
No cóż zrobisz... Tzar to tylko Tzar... Ma więcej dziur w kodzie niż szwajcarski ser
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 8:11, 02 Maj 2011 |
|
Co do tych złóż... już próbowałem postawić 0 i nadal jest normalne złoże tylko, że ma w ilości 0
Co do kwestii nieskończoności: z maną to był tylko przykład, ale dzięki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|