Autor |
Wiadomość |
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:42, 02 Maj 2011 |
|
A spróbuj:
1) zrobić złoże o jakiejkolwiek wartości, i zrobić regułę ustaw właściwości obiektu $gold = 0 (nie sądzę żeby działało)
2) Tak samo, i zrobić regułę zniszcz obiekt
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:53, 02 Maj 2011 |
|
A spróbuj ustawić na 1, a potem po prostu to zebrać wieśkiem...
Może zadziałać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:55, 02 Maj 2011 |
|
Też o tym myślałem, jeżeli to jest nie od poczatku na widoku, to możesz przy każdym złożu dać wiesniaka, kazać regułą mu to zebrać, i po np 10 sekundach usunąć wszystkich wieśniaków. Wtedy w przeciwieństwie do ich zniszczenia nie powinny kamienie wypaść na ziemie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:12, 02 Maj 2011 |
|
Panowie oświadczam iż, że: dupa, nie działa (chodzi o te regułki, że zniszcz obiekt i 0)
Echhh z tymi wieśkami- to mają być elementy do ruin miasta, więc nie za bardzo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:17, 02 Maj 2011 |
|
właśnie sprawdziłem mój sposób i działa...
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak, aby niedomówień nie było...
Odpal, zobacz, że działa.
Jedyna wada to to, że cały proces trwa 10s i krócej raczej się nie da...
Ale efekt skończonego złoża uzyskany:D
Pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bohun dnia Pon 21:17, 02 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:54, 04 Maj 2011 |
|
Heh, no twój sposób działa ale... jak mówiłem to nie do końca to.
Są ruiny, jakieś szubienice, cmentarz, parę krzyży, podniszczone domki itp.
I chciałbym aby jeszcze w ten klimat weszły jeszcze skończone złoża...
W każdym razie zakończmy ten temat bo i tak chyba muszę jednak użyć twojego pomysłu.
-----
Zas*am ten dział pytaniami chyba.
Czy da się zmusić maga, lub wywołać czar w edytorze? Czy jest jakaś akcja do tego? ... Przeleciał mi przez oczy wątek, że podobno się nie da, ale wolę się upewnić
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BADminio dnia Śro 16:17, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:18, 04 Maj 2011 |
|
Nie, nie da sie. Jak ci sie nudzi mozesz sprawdzic jak sztucznie wywolac by SI rzucilo zaklecie:p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JacobvsLocke
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 10:11, 05 Maj 2011 |
|
Witam
Mam pewien problem. Otóż: jak piechur dojdzie do pewnego miejsca ustawiam zmienną #atak=1 i zwiększam jego atak o 30. Ale gdy dam mapę od nowa to piechur ma od razu atak zwiększony o 30, a kiedy dojdzie do tego miejsca zwiększa się znowu o 30! I tak dalej. Da się coś z tym zrobić? Proszę o pomoc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 12:36, 05 Maj 2011 |
|
Lepiej zrób akcje ustaw właściwości obiektu i $attack=36
Do warunku obiekt w obszarze i obiekt istnieje ( && )
Jeżeli naprawdę nie działa to wyślij mi na maila mapkę ( [link widoczny dla zalogowanych] ), lub napisz na gg (mam w profilu)
Albo możesz jeszcze spróbować i dodać do warunku, że piechur ma mniej niż 36 ataku i dopiero akcja ma zacząć działać.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BADminio dnia Czw 12:37, 05 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
JacobvsLocke
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:07, 05 Maj 2011 |
|
Jeżeli dam zmienną $ to wszystko jest ok, ale chce by piechur miał zwiększony atak również w następnej mapie kampanii, więc muszę użyć #. A wtedy, gdy uruchamiam mapę od nowa piechur ma od razu zwiększony atak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:14, 05 Maj 2011 |
|
Kurcze, opisz to trochę dokładniej bo nie ogarniam- nie możesz po prostu w następnej mapie dodać mu od razu te 30 ataku?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:16, 05 Maj 2011 |
|
to zrób regułę z warunkiem 1, i wpisz #atak = 0, może zdąży sie wyzerować na starcie mapy
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
JacobvsLocke
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 18:27, 05 Maj 2011 |
|
Dzięki firefly, teraz jest tak jak powinno
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:47, 06 Maj 2011 |
|
Nie lepiej zrobic to zmienną lokalną $attack = $attack + 30 a na koncu mapy przed samą wygraną zapisac wlasciwosci postaci na zmiennych globalnych i na nastepnie wczytac je na poczatku mapy?
A tak poza tym to chyba powinno sie robic attack = attack + 30 a nie attack = 36.... Bo jak postac zdobedzie atak zdobywajac poziom albo w inny sposob to starci to co zdobyla przed dostaniem tego 30 ataku...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:54, 06 Maj 2011 |
|
Po co szukasz szczegółów ? Przecież napisał, że jest OK.
A co do tego mojego przykładu, to rzeczywiście był zły :p
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BADminio dnia Sob 16:40, 07 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|