Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Wszelkie pytania odnośnie konwersacji Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Nigi
Straż Miejska


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet

PostWysłany: Sob 15:53, 26 Cze 2010 Powrót do góry

Cyrek napisał:
W multi player dialogi nie działają.


Hm, sprawdzałeś to? Bo ja pamiętam, że mi działały i właśnie wszystkim graczom się wyświetlały (aczkolwiek to było parę lat temu, więc może pamięć zawodzi :>).

Santorr napisał:
A jęzeli zrobię regułę że za zabicie jednostki gracz otrzymuję X złota w MP to jak zrobić żeby złoto otrzymał ten co zabił?


Sprawa nie jest taka prosta, bo nie możesz stwierdzić, która jednostka zabiła. Możesz jedynie zastosować przybliżone metody - np. sprawdzić, które jednostki były w pobliżu zabitej (obiekt w obszarze) oraz atakowały (odpowiednia wartość $program).

Bohun napisał:
@gold(x)

x-numer gracza który ma dostać złoto.


Nie. @gold() sprawdza ilość złota, a nie zmienia jej.

Poprawne wyrażenie to:
Kod:
@setgold(x,@gold(x)+y)

gdzie x to numer gracza, a y ilość złota.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:32, 26 Cze 2010 Powrót do góry

Tak sprawdzałem mapka "Trap" próbowałem dodać testowałem nic, do tego pokaż wiadomość powoduje ze jest 50% szans na desynchro. Jedynie zwoje niepowodują synchro bo robią pauzę. Ale możliwe że to przez pach zrobiony przez li który ma tyle bugów że aż zal.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gedeon



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 21:35, 09 Sty 2011 Powrót do góry

Zauważyłem, że często występuje mi błąd, jeśli jest konwersacja, a postacie stoją bardzo daleko od siebie. Komuś jeszcze to wystąpiło?
Kiedyś to było sporadyczne, a teraz w zasadzie za każdym razem, kiedy wszystkich uczesnitków nie widać na jednym ekranie się wali.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 21:37, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:24, 24 Mar 2011 Powrót do góry

Mam pewien problem otóż:
Chciałbym aby po zakończeniu konwersacji pomiędzy dwoma jednostkami, kończąca dialog jednostka umarła (żeby był widoczny trup).
Jeszcze, czy można tak (powyżej) zrobić gdy dla jednostki jest przydzielone wyrażenie @god(1)? Chodzi mi oto czy jeszcze trzeba wyłączyć nieśmiertelność przed "śmiercią".

Czytałem poradnik Nigiego i parę innych na tym forum, ale trochę nie mogę tego zrozumieć...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Cyrek



Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:30, 24 Mar 2011 Powrót do góry

w wyniku któreś[ostatniej] frazy dajesz $zmienna = 1, tworzysz nową regułę i w warunku dajesz $zmienna == 1, i tam dajesz akcje, Zniszcz obiekt, albo wyrażenie dla obiektu i tam $health = 0


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Czw 18:31, 24 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:04, 24 Mar 2011 Powrót do góry

i tak, trzeba wyłączyć god


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
BADminio



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:31, 25 Mar 2011 Powrót do góry

Wielkie dzięki Smile.
Pochwały lecą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)