Autor |
Wiadomość |
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Sob 15:53, 26 Cze 2010 |
|
Cyrek napisał: |
W multi player dialogi nie działają. |
Hm, sprawdzałeś to? Bo ja pamiętam, że mi działały i właśnie wszystkim graczom się wyświetlały (aczkolwiek to było parę lat temu, więc może pamięć zawodzi :>).
Santorr napisał: |
A jęzeli zrobię regułę że za zabicie jednostki gracz otrzymuję X złota w MP to jak zrobić żeby złoto otrzymał ten co zabił? |
Sprawa nie jest taka prosta, bo nie możesz stwierdzić, która jednostka zabiła. Możesz jedynie zastosować przybliżone metody - np. sprawdzić, które jednostki były w pobliżu zabitej (obiekt w obszarze) oraz atakowały (odpowiednia wartość $program).
Bohun napisał: |
@gold(x)
x-numer gracza który ma dostać złoto. |
Nie. @gold() sprawdza ilość złota, a nie zmienia jej.
Poprawne wyrażenie to:
Kod: |
@setgold(x,@gold(x)+y) |
gdzie x to numer gracza, a y ilość złota.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 16:32, 26 Cze 2010 |
|
Tak sprawdzałem mapka "Trap" próbowałem dodać testowałem nic, do tego pokaż wiadomość powoduje ze jest 50% szans na desynchro. Jedynie zwoje niepowodują synchro bo robią pauzę. Ale możliwe że to przez pach zrobiony przez li który ma tyle bugów że aż zal.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 21:35, 09 Sty 2011 |
|
Zauważyłem, że często występuje mi błąd, jeśli jest konwersacja, a postacie stoją bardzo daleko od siebie. Komuś jeszcze to wystąpiło?
Kiedyś to było sporadyczne, a teraz w zasadzie za każdym razem, kiedy wszystkich uczesnitków nie widać na jednym ekranie się wali.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Nie 21:37, 09 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:24, 24 Mar 2011 |
|
Mam pewien problem otóż:
Chciałbym aby po zakończeniu konwersacji pomiędzy dwoma jednostkami, kończąca dialog jednostka umarła (żeby był widoczny trup).
Jeszcze, czy można tak (powyżej) zrobić gdy dla jednostki jest przydzielone wyrażenie @god(1)? Chodzi mi oto czy jeszcze trzeba wyłączyć nieśmiertelność przed "śmiercią".
Czytałem poradnik Nigiego i parę innych na tym forum, ale trochę nie mogę tego zrozumieć...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 18:30, 24 Mar 2011 |
|
w wyniku któreś[ostatniej] frazy dajesz $zmienna = 1, tworzysz nową regułę i w warunku dajesz $zmienna == 1, i tam dajesz akcje, Zniszcz obiekt, albo wyrażenie dla obiektu i tam $health = 0
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Czw 18:31, 24 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 23:04, 24 Mar 2011 |
|
i tak, trzeba wyłączyć god
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
BADminio
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 10:31, 25 Mar 2011 |
|
Wielkie dzięki .
Pochwały lecą.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|