Autor |
Wiadomość |
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:34, 06 Lip 2011 |
|
Nie słuchaj go;p w grze przeciw smokom wieże koło złóż są jak najbardziej zalecane, jak masz ulepszone do baszt to odeprą spory atak smoków (dodatkowo jak podczas ataku bedziesz naprawiał wieśniakami to z 4 baszty z 40 smoków odeprą.) Lecz w takim wypadku musisz zwiększyć wydobycie kamienia (do 10-18 wieśniaków) można dostawic gospody jak opracujesz najemników w gildi wojowników. wojsko będizesz miał o wiele szybciej wiec łatwiej jest reagować. do tego 2-4 kapłanów przy złożu ograniczy możliwosci magii. Pamietaj ze inkwizyjca z blogosławieństwe zwiększą siłe kapłana o 50% a to bardzo dużo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wupes
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 19:01, 06 Lip 2011 |
|
WYGRAŁEM ! Udało się, najechałem go (koło 19 minuty) nim jeszcze stworzył hordę smoków. Ci krzyżowcy są niesamowicie dobrzy, można ich stworzyć tylko raz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:34, 06 Lip 2011 |
|
Zależy. Jeśli ci wytłuką pierwszą grupę (16) to możesz zrobić nową (20). Nadal to kosztuje, lecz ciągle dostajesz o czterech więcej. Aha, krzyżowcy mają trzy słabe punkty: gdy szpieg ci się podszyje pod krzyżowca to nie możesz przywołać nowych (to się zapytaj kogoś, ja wiem tylko tak ogólnie), są słabo odporni na baszty i na piechurów.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Śro 19:35, 06 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wupes
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 22:11, 06 Lip 2011 |
|
Drugą grę zremisowałem (sąsiad zaspamował zamek, gildie magów i magów wieżyczkami i nijak nie mogłem go pokonać, tzn. zjebałem na początku, gdy jeszcze nie miał smoków i później musiałem ponieść tego konsekwencje w postaci remisu). Na trzecią, jutrzejszą, sąsiad chcę zagrać europejczykami. Macie z kolei jakiś patent na europejczyków ;p?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:36, 06 Lip 2011 |
|
Sporo zagrań euro-euro znajdziesz tutaj:
http://www.tzar.fora.pl/powtorki-1-10-1-11,95/
Jesli twój przeciwnik nie kuma jeszcze gry eurosem, mozesz spokojnie zjechać go wyprawą krzyżową jak tylko ci się na nią uzbiera. Jesli bedzie miał sporo wież to zabijaj mu wieśniaków przy farmach, magazynach i krowach a następnie najedź go sporą armią. Na dobrze zorganizowaną obrone najlepiej działać tak: wyrobić sobie rpzewage ekonomiczną i odciać przeciwnika od złuż złota, następnie zwiększyć produkcje drewna (do ok 10 tartaków po 3-4 wieśków w jednym) i zbudować koszary z warsztatami przed bazą przecinika atakując go ustawicznie mieszankną katapulty łucznicy pikinierzy krzyżowcy kaplani (można dodać piechurów)
Standardowa miesznaka euro:
30% piki 30% piechurzy 40% łucznicy + kapłani, krzyzowcy balisty i katapulty . dobra na wszystko.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wupes
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 0:11, 07 Lip 2011 |
|
Standardowa mieszanka euro. Hm, może się teraz ośmieszę, ale po co budować te słabsze jednostki? Czy nie lepiej stworzyć armię składającą się z najlepszych strzelców, najlepszej piechoty, krzyżowców i maszyn?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Czw 8:09, 07 Lip 2011 |
|
|
|
|
Wupes
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 9:45, 07 Lip 2011 |
|
A co do skrótów. Dlaczego nie mogę paru jednostek zaznaczyć jako jeden oddział? Skrót 'ctrl+1' nie działa.
Znasz jeszcze jakieś pomocne skróty lub opcje? W szczególności rozchodzi się o wysyłanie wojska. Zaznaczam by szli oni na wioskę wroga i one tam idą, nawet jak są atakowane. Nie da się jakoś ustawić tak, by szły na wioskę wroga ale wszystko co wrogie wokół atakowały?
Czytałem gdzieś tutaj, że szpiegiem można się podszyć pod krzyżaka przeciwnika tak, że ten nie będzie mógł zrobić nowej wyprawy krzyżowej. Jak się to robi? Zrobię szpiega i co dalej?
Te manekiny sporo dają? Wojska, które na nich trenują są znacznie silniejsze od startowych?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Đrain
Naczelnik
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Asgard Płeć:
|
Wysłany:
Czw 11:32, 07 Lip 2011 |
|
Gdy zrobisz szpiega ma on takiego skilla - Podszyj się pod Wroga "I"
używasz go i klikasz na krzyżowca . A co do treningu daje bardzo dużo jak zbadasz w GW "Kulturystykę" co lvl będzie dochodziło szkolonej jednostce więcej hp , Np : Strzelec jak się zrobi ma 9 Ataku 2 Obrony a jak skończy trenować będzie miał 13 ataku 4 obrony t jak zbadasz kusze w tartaku będzie miał 14 ataku na tym to polega ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Đrain dnia Czw 12:29, 07 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Czw 11:38, 07 Lip 2011 |
|
|
|
|
Wupes
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 11:57, 07 Lip 2011 |
|
Oglądałem parę powtórek i nie mogę zrozumieć jednej rzeczy. Gracze, którzy je umieszczają, celowo rozpoczynają budowę wielu budynków (tylko rozpoczynają)? Dlaczego ich nie budują? Czy to może jakiś bug?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Đrain
Naczelnik
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Asgard Płeć:
|
Wysłany:
Czw 12:27, 07 Lip 2011 |
|
to raczej nie jest bugiem ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Czw 12:45, 07 Lip 2011 |
|
Te budynki o ktorych mowisz do konca gry nie sa zbudowane?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wupes
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 12:57, 07 Lip 2011 |
|
BuBu napisał: |
Te budynki o ktorych mowisz do konca gry nie sa zbudowane? |
Sporo z nich - tak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:19, 07 Lip 2011 |
|
Czyli repki z gier ktore ogladasz byly rozgrywane na innym patchu niz Ty masz.
Jezeli dalej z kolega gracie na 1.01 to zrob kopie calej gry. Jedna z nich spatchuj prawidlowo do 1.10 i na niej ogladaj powtorki. Wtedy bedziesz widzial to co dzialo sie w grze, a nie krowy latajace po calej mapie i niezbudowane koszary z ktorych wychodza jednostki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|