Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Tzar Online No rules Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy jesteś za zasadami?

Tak, zasady to podstawa.
28%
 28%  [ 15 ]
Tak, ale zasady należy zmodyfikować.
19%
 19%  [ 10 ]
Nie, zasady psują grę i nie sa potrzebne.
51%
 51%  [ 27 ]
Wszystkich Głosów : 52


Autor Wiadomość
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 11:15, 23 Maj 2008 Powrót do góry

heh zawsze gdy zabieram sie za czytanie tego tematu to okazuje sie ,ze albo nie mam czasu albo na gre wolaja Wink
ale skoro tak mowisz to nadrobie zaleglosci i nastepny post bedzie po tej lekturze Very Happy

nie wiem czy widziales moj wczesniejszy post ale wspominalem tam ,ze teraz sa inni ludzie...duzo jest nowych graczy ktorych nie bylo przy prowadzonych wtedy dyskusjach...sporo sie zmienilo od tego czasu... zalozmy ,ze wprowadzimy zmiany...i jesli wiekszosci sie nie spodoba to nie rozumiem w czym problem by pozniej znowu grac na zasadach? warto sprubowac jakies odmiany...nie uda sie trudno wracamy na zasady Wink

dobra teraz morda w kubel i odezwe sie po lekturze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Pią 11:16, 23 Maj 2008 Powrót do góry

Moim zdanie m nie ma się o co kłócić. Ktoś zakłada grę większość chce z zasadami, gramy z zasadami, większość chce bez gramy bez, można też ustalić swoje zasady przed grą, na przykład tylko zakaz ataku na farmy. Największy problem jest w tym że w grze zawsze się znajdzie jakiś idiota że nie będzie grał, bo są na przykład niedźwiedzie albo jakiś inny bzdet. Największym problemem są ludzie którzy mają jeden schemat i nie potrafią się dostosować.
Piszą tu że grają dla zabawy a nie dla rozwalania farm, ale jak trafi im się wyspa to płacz bo przegrają, a zabawa nie polega chyba tylko na wygranej za wszelką cene.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 11:21, 23 Maj 2008 Powrót do góry

Kamil Kania napisał:
Tu się zgodzę, ale sam widzisz, zniesienie zasad przed patchem okazało się nie możliwe, a teraz zniesienie zasad jest bez sensu...

Skąd będziesz wiedzieć, że euro zrushuje cię wyprawą?
Może po prostu zagra naturalnie, zgromadzi olbrzymią armię w 16 min, a ty przez inny sposób startu sobie z tym nie poradzisz, bo "myślałeś, że wróg zrobi tamto, a nie to..."
To staramy się wam uzmysłowić...
Chyba, że przewidujecie przyszłość...
A jak nie, to proponowałem wyżej grę z ekspo i bez mgły Wink


zabijcie mnie ale nie moglem sie powstrzymac Wink
mam pytanie...czemu to Ty musisz sie dostosowac do taktyki przeciwnika a nie on do Twojej? przejmujesz inicjatywe i on ma problem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Pią 11:24, 23 Maj 2008 Powrót do góry

No właśnie, to działa w dwie strony, trzeba zacząć kombinować, być optymalnie przygotowanym na różne rozwiązania i gra się staje ciekawsza. Może ja go zaatakuje w 10 min wiec nie będzie zbierać armii do 16min.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Draco dnia Pią 11:26, 23 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bagero



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z lasu..

PostWysłany: Pią 20:42, 23 Maj 2008 Powrót do góry

Draco napisał:
Moim zdanie m nie ma się o co kłócić. Ktoś zakłada grę większość chce z zasadami, gramy z zasadami, większość chce bez gramy bez, można też ustalić swoje zasady przed grą, na przykład tylko zakaz ataku na farmy. Największy problem jest w tym że w grze zawsze się znajdzie jakiś idiota że nie będzie grał, bo są na przykład niedźwiedzie albo jakiś inny bzdet. Największym problemem są ludzie którzy mają jeden schemat i nie potrafią się dostosować.
Piszą tu że grają dla zabawy a nie dla rozwalania farm, ale jak trafi im się wyspa to płacz bo przegrają, a zabawa nie polega chyba tylko na wygranej za wszelką cene.

I tu masz rację. Jaki problem ustalić jak się gra? Z zasadami (byle jakimi) lub nie? Niech ustala ten, kto serwa zakłada lub większość. Kto lubi tą grę, to nadal będzie grał.
Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bagero dnia Pią 20:43, 23 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:34, 24 Maj 2008 Powrót do góry

Gra bez zasad ukazuje nam kto tak naprawde gra dobrze. Myśle że jest to niepotrzebne ułatwienie które psuje grę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:44, 24 Maj 2008 Powrót do góry

A co? Z zasadami nie widać kto gra dobrze? Chyba widzisz jakąś różnicę pomiędzy Linearem a Qarterem, pomiędzy DvK a Bagero, pomiędzy King Pawłem a Lorysem, pomiędzy Saabem a Kezmanem....

Za to ja nie widzę różnicy w grze bez zasad, kiedy każdy gra tak samo - wjazd w farmę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:59, 24 Maj 2008 Powrót do góry

Z tego co pamiętam jak grałem te pół roku temu bez zasad, to nie było ciągłych wjazdów w farmę. Ja nie wiem o co wam chodzi, mówicie tak jak by kazdy ataka bez zasad opierał się na rozwaleniu farm itd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Matello



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 16:16, 24 Maj 2008 Powrót do góry

Obieżyświat napisał:
Z tego co pamiętam jak grałem te pół roku temu bez zasad, to nie było ciągłych wjazdów w farmę. Ja nie wiem o co wam chodzi, mówicie tak jak by kazdy ataka bez zasad opierał się na rozwaleniu farm itd.

No właśnie, wy myślicie że bez zasad to od razu ciągłe ataki na farmy...moim zdaniem atak na farmy jest nie honorowy Wink
Honorowa walka to najpierw zniszczenie wojska i koszar, następnie reszty obozu...
Chociaż atak z zaskoczenia to też brak honoru, przecież kiedyś obowiążywał "boski rozejm" - czas na przygotowanie walki przez 2 strony konfliktu Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matello dnia Sob 16:18, 24 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:21, 24 Maj 2008 Powrót do góry

Nadal więc nie dowiedziałem się po co chcecie znieść zasady skoro twierdzicie, że bez zasad (pół roku temu grało się z nimi ^^) grało się identycznie, jak teraz z nimi...

Wytłumaczy mi ktoś?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Matello



Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 18:36, 24 Maj 2008 Powrót do góry

Chodzi o rushy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matello dnia Sob 18:36, 24 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Sob 18:55, 24 Maj 2008 Powrót do góry

A po co są zasady skoro wczoraj znowu rozpieprzyli mi najpierw farmy a potem koszary, fakt że miałem koszary po drugiej stronie, ale co miałem budować koszary i ludzi z dwóch stron jak miałem wroga z góry i z dołu ?? Według zasad trzeba żeby obiegł mnie dookoła a nie zrobił tego... to po ...... one ??

Tyle że ja się nie popłakałem jak niektórzy jak im przypadkiem 2 pola zahaczysz..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:28, 24 Maj 2008 Powrót do góry

Draco jeśli chodzi Ci o gre ze mną to miałeś przynajmniej 2 minuty na przeniesienie wojska (jeśli w ogóle jeszcze jakieś istniało) na drugą stronę miasta. Przecież pierwszy próbowałeś zbudować tawerny pod moim zamkiem, więc powinieneś był raczej przygotowany na atak.

Najpierw pokonałem wojsko i zniszczyłem baraki na górze, a że gralismy na kontynencie ciężko było sie dostać do baraków będących na dole skoro nie raczyłeś ich wskazać lokalizacją.

Jeśli nie poszło to nie trzeba od razu płakać na forum...

________________________________


To tak do Draco, a odnośnie postów wyżej nie sądzę, że kiedyś grało się tak samo jak teraz.
Do TZARA przyciągnął mnie ten przypadkowo znaleziony filmik: [link widoczny dla zalogowanych] Takich akcji raczej już się nie widuje.
Na jednej z pierwszych wizyt na forum trafiłem na pewien temat odnośnie "epok" w sieciowej rozgrywce tzara. Zapamiętałem z niego to, że aktualnie trwa epoka, w której kompletnie nie dba się o obronę, a gra polega na nieustającym paśmie ataków aż do przełamania obrony. Czyż nie tak ?
Wychodzi na to, że gra stała się bardzo schematyczna - zgromadzić jak najwięcej wojska przed 13:30, a potem już się dzieje...

Nie rozumiem opinii odnośnie tego, że to nooby pragną znieść zasady aby pokonać pr00000. Każdy dobry gracz z kilku słabszych gier wyciągnie wnioski, wycwani się i w następnych walkach sam przejmie inicjatywę. Jest to raczej strach przed nowymi wyzwaniami - nikt nie lubi przegrywać, więc po co coś zmieniać skoro teraz idzie dobrze ... ?

Faktem jest, że gra bez zasad jest chamska, w walce o przetrwanie powinno chwytać się wszelkich sposobów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:10, 24 Maj 2008 Powrót do góry

Tak więc zapytam krótko.
Jak wyobrażasz sobie inny sposób gry?
Jak wyobrażasz cofnięcie się w rozwoju gry online Tzara, bo czy chcecie, czy nie chcecie tutaj rozwój polegał na tworzeniu się i udoskonalaniu innych schematów Wink

Ja po prostu nie mam zielonego pojęcia jak to ma wyglądać, powiedz mi gaara, kto zrezygnuje z gromadzenia jak największej ilości woja w 13 min?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:37, 24 Maj 2008 Powrót do góry

Nie uwzględniając zasady 13:30:

-szybki atak krucjatą
-zmasowany atak wieśniaków w którejś z pierwszych minut <haha> :E
-atak samymi magami i summonami
-utrudnianie rozbudowy atakami na tartaki, złoża, farmy
-zwykłe próby rushu

Właśnie takie akcje zmusiłyby graczy do "cofnięcia" się w rozwoju tzara i spowodowałyby, że większą uwagę poświęciłoby się zabezpieczeniu miasta, zaprzestania botowania wdg.najlepszego schematu i bezmyślnemu tłuczeniu jednostek na atak między 13:30-17:00.

Piszesz, że nie masz pojęcia jak mogłoby to wyglądać i właśnie o to chodzi - niemożność przewidzenia taktyki jaką obierze przeciwnik. (oprócz analizy pktów w danej minucie)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)