Autor |
Wiadomość |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 18:36, 30 Paź 2010 |
|
Nigi wyraził zgodę na ingerencje w oryginalny tekst jego autorstwa. Jak na razie planujemy:
- rozszerzenie treści o nowe rozwiązania regułowe (na napisanie zgodził się Firefly)
- opisanie specyfiki map do multi (jakie reguły nie działają itd - zgodził się Chidori).
Chciałbym też, aby wrzucić do tego wszelkie techniczne dane, jakie mogą być pomocne przy tworzeniu map, jak np. premie jednostek itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gedeon dnia Sob 18:38, 30 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:03, 30 Paź 2010 |
|
No na reszcie widzę jakże miły mym oczom temat. Pytanie :
Propozycje wpisu do poradnika tu czy na PW?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 19:28, 30 Paź 2010 |
|
Może tu? Może jakiś czytelnik wyłapie ewentualne błędy (zdarza się) albo zaproponuje jakieś uzupełnienie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Wto 18:21, 09 Lis 2010 |
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:54, 09 Lis 2010 |
|
ja mogę coś jeszcze podopisywać do tego mojego poradnika, tylko poradźcie co:P I uważam, że przydałoby się dodać też bonusy do ataku jednostek (np pikinier x% do ataku przeciwko y)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Wto 21:05, 09 Lis 2010 |
|
Wiem, wiem, już pisałem, że to też się przyda....
Tylko z którego patcha? Czy ze wszystkich? Bo jak zapewne wiesz, to jest jedna z tych rzeczy, które się różnią w kolejnych wersjach.
A co do tego, co możesz dopisać... Wszystko, na co wpadniesz Przykładowo, nie opisałeś, jak zrobić umiejetność typu ,,draining life" - która w Twojej mapie występuje. W obecnej wersjie podręcznika jest bodajże jeden przykład "jak zrobić wypasioną regułę" (w tym przypadku - regeneracja życia). To mi podsunęło pomysł, że można by dodać takich więcej.
O ile rzecz jasna chcesz się dzielić tym, co wymyśliłeś.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:39, 09 Lis 2010 |
|
Proponuję abyście skupili się na pathu 1.13b i pod ten path robili swoje kampanie. Jak zapewne wiecie jest to path, na którym grają Polacy. Są także osoby, które grają na 1.10, ale to sporadycznie - chyba, że Hiszpanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Wto 21:53, 09 Lis 2010 |
|
Wiem, wiem. Rzecz w tym, że z tego co wiem, całkiem sporo osób, nie będących, jak to się mówi ,,aktywnymi graczami" ma patcha 1.10.
Sam całkiem niedawno dopiero spaczyłem () sobie tzara do 1.13b. Notabene, słyszałem jakieś pogłoski, że jakieś aspekty edytora pod tym patchem nie działają... Nie znam konkretów i nie wiem, czy to prawda, no jak wspomniałem, dopiero od niedawna mam 1.13b.
Dlatego sumując - chyba jednak warto wrzucić premie zarówno z 1.10, jak i 1.13 b.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 23:49, 09 Lis 2010 |
|
faktycznie dinozaury lubią se czasem wrócić na stare śmiecie. Zapewne właśnie z tego powodu, od czasu do czasu grają z Hiszpanami i zarazili tym innych "nowych graczy"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 19:45, 10 Lis 2010 |
|
Hmm, mówiąc ,,nieaktywni gracze" miałem na myśli chyba nie do końca to samo, o czym Ty pomyślałeś... Tym niemniej - faktem jest, że rozbieżności są. Nie miałby nic przeciwko temu, żeby wszyscy się ,,ujednolicili" i byłby spokój, tylko nie wiem jak to jest z tymi ,,niedziałającaymi funkcjami edytora" - czy to prawda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:07, 10 Lis 2010 |
|
Myślałem, że pisząc "nieaktywni gracze", masz na myśli osoby z początków tzara. Takie osoby, które niegdyś grały na patchu 1.10, a teraz grają na najnowszej jego wersji - a jest kilka takich osób.
Pisząc "ujednolicili" masz na myśli maperów, czy ludzi grających online ? Pytam czy chodzi Ci o to, aby maperzy robili na jednej wersji patcha - czy może ludzie online grali na jednej wersji ?
Odnośnie edytora, to moja wiedza jest zerowa. Nawet jakbym bardzo chciał, to nie pomogę Ci i reszcie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 20:20, 10 Lis 2010 |
|
Cytat: |
Pisząc "ujednolicili" masz na myśli maperów, czy ludzi grających online ? Pytam czy chodzi Ci o to, aby maperzy robili na jednej wersji patcha - czy może ludzie online grali na jednej wersji ? |
A co Ty miałeś na myśli pisząc, żeby się skupić na patchu 1.13b?
Cytat: |
Odnośnie edytora, to moja wiedza jest zerowa. Nawet jakbym bardzo chciał, to nie pomogę Ci i reszcie. |
Wiem i nie wymagam tego/nie mam pretensji, że nie wiesz - tym bardziej, że sam tego nie wiem
Chidori Ty, z tego co wiem, od dawna tworzysz na najnowszym patchu. Może coś o tym wiesz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Chidori
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:36, 10 Lis 2010 |
|
Osobiście zawsze tworzę na najnowszych wersjach.
Dla mapera nic się nie zmienia wiec można spokojnie poubierać najnowszą wersję. Plus jest taki że ma się aktualne statystyki i bonusy do postaci podczas testowania.
Osobiście uważam iż powinno się robić mapy i grać na tym samym patchu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SOBD^Chidori dnia Śro 20:36, 10 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Śro 20:57, 10 Lis 2010 |
|
Dobrze, zatem moje wierne mappery pójdzcie z wiatrem postępu i spaczujcie swe tzary do jedynie słusznej wersji 1.13b.
Apropos, Chidori, skoro odezwałeś się w tym temacie - masz już coś do swojej działki?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:41, 10 Lis 2010 |
|
Gedeon napisał: |
A co Ty miałeś na myśli pisząc, żeby się skupić na patchu 1.13b? |
przyjąłem
O ile się nie mylę, to grać będzie można w daną mapę, kampanię, na każdym z patchów. Dlatego właśnie patch nie będzie problemem, bo kto ma tylko 1.10, to zagra w kampanie stworzoną pod pach 1.13b i na odwrót. Problemem będzie jedynie taki, że to nie będzie to ta sam gra ze względu na bonusy jednostek. Gra będzie albo nazbyt łatwa, albo zbyt trudna do przejścia. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że na patchu 1.13b gra więcej osób, to wydaje mi się, że robienia mapingu właśnie pod ten pach jest najlepszym rozwiązaniem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|