Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:53, 19 Gru 2010 |
|
Sorry za odkop ale do projektu tzara 2 można dodać nowe rzeczy.
Zwierzęta:
Dzikie wilki,jelenie,dziki ew. bawoły,króliki,żubr.Oswojone kury na farmie.
Naprawa bugów np. jak się zniszczy bramę to czasami nie można przejść.Naprawa tego, że Ninja może "Zamordować" katapultę i balistę.
Możliwość zbierania malin/jagód z krzewów(naturalnie występujących).
Można też dodać możliwość wchodzenia do domu(dla jednego wieśniaka).
Poza tym
To na tyle jak na razie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Nie 23:00, 19 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 23:34, 19 Gru 2010 |
|
Maciek... Daruj sobie. Dlaczego? Ano dlatego, że bez kodu źródłowego nie da się takich rzeczy zrobić... A ponieważ na własne oczy przekonałem się o tym, co mówili inni - że Haemimont leje na nas ciepłym moczem, to przypuszczam, że wątpię, abyśmy weszli w jego posiadanie.
Dlatego nowe jednostki w rodzaju dzikich zwierząt, czy jakimkolwiek innym, prawdopodobnie na zawsze pozostaną w sferze fantazji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 0:08, 20 Gru 2010 |
|
Jak tam w ogóle nasz tzar 2 się ma? Bo czekamy chyba tylko na bohuna?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 11:40, 20 Gru 2010 |
|
Hmmm.
Z jednej strony tak...
Z drugiej - jakoś widzę, że u ludzi to entuzjazmu nie wbudziło (vide Sonda).
A co do złamania praw autorskich - po ostatnich wydarzeniach mam wrażenie, że nawet gdybyśmy zaczęli sprzedawać tzara przed siedzibą Haemimontu twórcy by na to nie zwrócili uwagi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pon 12:39, 20 Gru 2010 |
|
Wiem, że bez kodu się nie da,ale walczymy o niego(chodź może bez sensu).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 13:52, 20 Gru 2010 |
|
Tak, ale ,,dopóki" go nie mamy, nie ma sensu spamować i zastanawiać się, ,,co by było gdyby".
Nawiasem mówiąc, walka chyba się zakończyła, nikt więcej się do ,,petycji" już nie dopisuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bartek2016
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:20, 20 Gru 2010 |
|
mam takie pytanie:
czysto hipotetycznie ,jeżeli byśmy mieli wejść w posiadanie kodu źródłowego ,to zapewne jedynym wyjściem (legalnym prawnie) byłoby go kupienie ,sądzicie ,że za ile by go sprzedali ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 14:22, 20 Gru 2010 |
|
Sądzę, że choćbyś im zaoferował całą Polskę, to nawet nie przeczytają Twojej oferty. Są głusi i ślepi na wszystko, co dotyczy Tzara.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:24, 20 Gru 2010 |
|
Napisałem do nich e-maila,pewnie to nic nie da...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 14:27, 20 Gru 2010 |
|
Heh... zaśmialbym się z Twojej naiwności, ale zamiast tego podziękuję, że wziąłeś udział w akcji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:14, 20 Gru 2010 |
|
maciek napisał: |
Można też dodać możliwość wchodzenia do domu(dla jednego wieśniaka).
|
To akurat mozna zrobic bez kodu zrodlowego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 15:17, 20 Gru 2010 |
|
No tak, ale sądzę, że to akurat nie stanowiłoby, że tak powiem, nowej jakości w tzarze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Reqin
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:18, 20 Gru 2010 |
|
A co robi Bohun? Bohun wprowadził nowe jednostki do tzara. Pokazywał przecież ikonki z poszczególnymi ich ruchami. Jeżeli mu się udało z kilkoma postaciami, nie można ich wprowadzić więcej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 15:27, 20 Gru 2010 |
|
Hmm.
Rzecz w tym, że było to na zasadzie zastępowania starych jednostek. Podmienienia grafik po prostu (z tego co rozumiem), a nie zwiększania liczby jednostek poprzez dodawanie całkiem nowych.
A teraz takie głupie pytanie... Pewnie bez sensu, nie ma pojęcia o programowaniu, nigdy nie grzebałem w tych plikach, ale na wszelki wypadek zapytam (nie bijcie). Rozumiem, że kiedy robicie moda, to edytujecie jakieś fragmenty, w których są zapisane staty jednostek (bo bo je zmieniacie). A zatem skoro macie dostęp do linii gdzie są zapisane dane jednostek... Nie możecie tam po prostu ,,dopisać" nowych, korzystając ze stałych jako szablonu?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:30, 20 Gru 2010 |
|
on zamienil jedynie grafike starych jednostek na nowa i ewentualnie lekkie zmiany ustawien dawnych jednostek, np.:
z orła mozemy zrobic kure dzialajaca na zasadzie krowy (wiesniak bedzie hmm.. stał przy krowie okreslony czas i czekal na jajka - pozywienie z jajek mozna ustawic; kura bedzie "dojrzewala" tak jak krowa, czyli mieso bedzie roslo z 300 do 600 - tego nie da rady zmienic) tylko po takiej zmianie jednostek tracimy stare jednostki i zbuguja sie mapki - nie wczyta sie nam mapka.
edit.
Gedeon napisał: |
Rozumiem, że kiedy robicie moda, to edytujecie jakieś fragmenty, w których są zapisane staty jednostek (bo bo je zmieniacie). A zatem skoro macie dostęp do linii gdzie są zapisane dane jednostek... Nie możecie tam po prostu ,,dopisać" nowych, korzystając ze stałych jako szablonu? |
Mozna dopisac, ale tzar ich nie zrozumie. Potrzebny jest kod zrodlowy, zeby zadeklarowac nowe stale i zmienne oraz procedury do nich.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kosetka dnia Pon 15:38, 20 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|