piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:03, 13 Mar 2010 |
|
Jak wiadomo zbliża się już kolejny turniej. Aby nie było niejasności, wszystko zostaje dokładnie zdefiniowane odnośnie reguł panujących na turnieju. W przypadku niedomówień, proszę pisać na PW/GG do mnie.
W temacie znajdą się także informacje odnośnie kar za olewanie gier, ustalenia rozgrywek, punktacja i tym podobne, trzeba jednak kilka rzeczy ustalić, aby nie było sytuacji typu dopisywania osób w późniejszych fazach czy dopraszanie się o dogranie turnieju.
Zasady panujące w grze:
Ustawienia mapy:
Rozmiar mapy: Ogromna*
Typ mapy: Sucha*
Teren: Sawanna
Surowce na mapie: Dużo
Wieże: TAK
Magiczne przedmioty: NIE
Zwierzęta: NIE
Urwiska: NIE*
Wrota: NIE
Typ gry: Standardowy
Poziom trudności: Trudny
Surowce początkowe: Duże
Warunek zwycięstwa: Standardowy
Limit populacji: 200
Brak mgły: NIE
Eksploracja: NIE
Pomoc SI: NIE
Wspólne surowce: TAK
Wlicz wieże do limitu populacji: TAK
* - możliwość zmiany za zgodą obu graczy.
Zasady podczas gry:
Zakaz atakowania farm/domów przed zniszczeniem głównego frontu wroga
Nakaz atakowania we front przeciwnika, nie wolno przeprowadzić ataku w farmy/domy dopóki nie zniszczysz koszar przed zamkiem. Uwaga: wolno atakować wszystkie gildie (np. nagły atak konnicy w gildię magów) za wyjątkiem Zamku.
Limit ataku: 14:00. Przed 14:00 można toczyć walki o złoża złota, znajdujące się poza miastem.
W solówkach z Azją zabronione jest budowanie Gildii Magów.
Zabronione jest korzystanie z jakichkolwiek bugów.
Dodatkowe informacje:
W wypadku źle postawionych budynków(farmy między frontami przeciwników) można je bezkarnie zniszczyć.
Atak nie więcej niż 3 zabłąkanymi jednostkami w farmy nie jest złamaniem zasad, jednak atakujący musi się wycofać w ciągu 5 sekund. W wypadku takiego ataku należy zatrzymać grę i wysłać przynajmniej dwie lokacje, aby przeciwnik zrozumiał o co chodzi i cofnął jednostki.
W wypadku znajdowania się graczy bardzo blisko siebie, a co za tym idzie, koszar, automatyczne ataki jednostek przed czasem nie są złamaniem zasad. Nie wolno jednak atakować ciągle, należy kazać atakować manekiny lub ustawić "Utrzymaj pozycję".
Ustalenia ogólne:
Jedynym dowodem wyniku gry jest replay(powtórka). Nie musi być zamieszczony na serwerze [link widoczny dla zalogowanych]
Za zwycięstwo: 3 punkty. Za porażkę: nic. Za remis: po 1 punkt.
Zgodnie wynikami graczy w poprzedniej edycji turnieju, będą zrobione rozstawienia. Tak więc: finalista nie może być w grupie ze zwycięzcą, trójka nie może być z czwórką.
Turniej będzie miał ściśle określone okresy czasu, w których trzeba będzie rozegrać jakiś etap np. fazę pucharową. Nie będzie on raczej przedłużany, chyba, że wyjątkowo dużo osób będzie narzekało na brak czasu.
W wypadku niemożności wyłonienia dwóch graczy z grupy, nastąpi dogrywka i jej uczestnicy otrzymają dodatkowy czas na grę.
W przypadku jakichkolwiek nieścisłości - wróg odmawia pojedynku, nie odpowiada na wezwanie do gry itp. - należy wysłać screeny, które doprowadzą do walkowera.
Remis następuje jeśli gra zostanie przerwana przez desynchro, i gracze nie mają chęci/czasu na ponowne rozegranie walki, ale nie zgadzają się z opinią, że któryś z nich praktycznie wygrał/przegrał. Wówczas oceniane są szanse na zwycięstwo, jeśli gra trwała by dalej. Jeśli dysproporcja sił była wyraźna, prawdopodobny zwycięzca otrzymuje 3 punkty, a przegrany nic. Jeśli nie, obaj otrzymują po 1 punkt.
Jeśli gracz grał, ale złamał zasady podczas gry, nie dostaje żadnych punktów, natomiast zwycięzca 3.
Kary:
Jeśli gracz nie rozegra przynajmniej 2 meczów z grupy w wyznaczonym terminie, i nie wycofa się z udziału w tym czasie, zostaje zabanowany na forum na 3 tygodnie, a także otrzyma zakaz brania udziału w jakichkolwiek turniejach organizowanych przez to forum.
Nierozegranie meczów w dogrywce/fazie finałowej jest traktowane jako poddanie się i nie podlega się karze.
Uwaga: póki co te zasady mogę być jeszcze modyfikowane.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Pon 21:50, 29 Mar 2010, w całości zmieniany 7 razy
|
|