Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Misja 5 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Quigo



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:13, 21 Mar 2008 Powrót do góry

Odkąd pamiętam (Mam krótką pamięć...) zawsze obmurowywałem baszty na zewnątrz, stawiałem drugą bramę pod bramami Keanoru (Lub obmurowywałem). No i robiłem sporo wojów i wywalałem najczęściej ich pod bramy (Nie wspominając o statkach), a co Smile . Taktyka się nie zmieniała, dość często rozwalali mi wojów, katapulty rozwalały bramę. Ale i tak się zawsze wygrywało.

- No oczywiście, gdy grałem na kodach. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Quigo dnia Pią 1:15, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Valdin



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:31, 21 Mar 2008 Powrót do góry

Dobra ludzie . Weźcie sie nei śmiejcie . Wy też kiedyś zaczynaliście przygodę ze strategiami .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarkaz



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:21, 25 Mar 2008 Powrót do góry

Krzesimir napisał:
Ja przeszedłem tą misję tak:

- Wpierw, czar na zmniejszenie ceny wieśniaków.
- Magazyny, Ja zawsze stawiałem dwa, żeby zwiększyć wydajność. Żeby długo nie czekać, proponuję na kilka chwil włączyć Turbo. No i oczywiście dwa czary w magazynie Wink
- Budowa domków, koszar i muru (drewnianego, chyba, że zrobiłeś czar na możliwość budowania mostu i ulepszeń kamiennych to postaw kamienny mur jeśli Cię stać). W międzyczasie produkuj wojów, łuczników, piechurów... I zbuduj Farmę, zainwestuj w krowy.
- moja strategia jest taka, że od tych truposzy z zachodu(czerwoni) odgrodzić się murem, BA! Zniszcz Mosty! I będziesz miał pozamiatane.
- Od początku transportuj małe na razie oddziały Karaką, później wystarczy Fregata z czarem na zwiększenie pojemności statków.
- Tak ogólnie, to w Keantor (złoty) zbuduj kuźnię i włóż pracę nad Pikinierów i Strzelców. Wybuduj też dużo wież, nawet tych najmniejszych. Proponuję także zabudować murem wrota do miasta.

To Tyle Very Happy



świetna taktyka nie pomyślałem o tym ja zawsze miałem dużo pikinierów, rycerzy, strzelców i balisty i broniłem sie przy moście aż wkońcu czerwony miał co raz mniejsze terytorium i go "{gniotłem" ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mysmario



Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:36, 26 Mar 2008 Powrót do góry

Obym nie dostał bana Confused , ale mógłby mi ktoś pomóc w misji 12 (ta z wyspą i posterunkiem). Robię armię składającą się z pikinierów i strzelców. Piki biją wszystkich oprócz piechoty (tym się zajmują strzelcy Smile -to moja taktyka ogólna). Jednak w żaden sposób nie mogę opanować wyspy Sad . Co powinienem zrobić? Po drugie dlaczego katapulty nie mogą przekraczać mostu i zatrzymują się w połowie mostu? Zawsze tak jest czy tylko u mnie?
I na sam koniec czy wam też wyłącza się TZAR przy wczytywaniu, jeśli się miało dużo budynków? Proszę o pomoc. Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Krzesimir



Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:18, 26 Mar 2008 Powrót do góry

Nie wiem co to za misja, nie pamiętam. Co do wczytywania, to TZAR może nie dać rady tylu obiektom Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mysmario



Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 14:20, 08 Kwi 2008 Powrót do góry

O ile się nie mylę jest to misja po zabiciu Birszy. W scence pisze, że mam odbić wyspę, popłynąć na wschód i spotkać się z przyjacielem Ghorina (gracz kapłani). Oprócz tego na mapce są jeszcze: Wioska i Wark Aven.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mysmario dnia Pią 13:21, 09 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Bartek2016



Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 42 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:16, 23 Sie 2008 Powrót do góry

łatwa misja;)
kiedy mamy już port żeby płynąć do kapłanów ,to budujemy statek (preferuje karakę)
bierzemy herosów i wieśniaka ,płyniemy ,dostajemy księgę z nieskończoną możliwością zamrażania i coś jeszcze.
i teraz zapewne zamierzacie wrócić tą samą drogą... NIE płyńcie w prawo i wylądujcie na południu dalekim tej wioski itd. wysadźcie się tam ,tu was nie powinni atakować ,a jak już to małymi ilościami ,ghiron ich pozamraża ,tu zbudujcie wieśniakiem obóz (koszary itd.) i z tąd atakujcie wark aven.
Tymczasem z naszej wioski puszcajcie na posterunek i na wioskę silne ataki ,które odwracają uwagę tamtych od bandy Ghirona (przechodziłem tą misje ponad 5 razy i zawsze to działało ,chociaż nie wiem jak u was)tym sposobem wróg będzie miał walkę na 2 fronty. Atakujcie bez przerwy ,wróg nie bedzie miał chili żeby odsapnąć.
po dłuższych i maxymalnie silnych atakach nie ma szans.
Sorry za błędy ortograficzne ale tak to u mnie jest jak piszę duzo Wink
pozdr:D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
oponas



Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:13, 07 Lis 2008 Powrót do góry

Ja przeszedłem misję 5 i klikam ''dalej" i wyłałcza mi się gra


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mateuszk



Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:11, 18 Lut 2010 Powrót do góry

Sorry że odgrzebuje stary temat ale chciałbym napisać to i owo w związku przechodzeniem 5 misji:
1. Budujemy 3 koszary dużo pól i kuźnie, żeby robić ulepszenia do jednostek.
2. Robimy samych rycerzy a, jak się nam zbierze z 50 to atakujemy tzw. posterunek na północy (jeśli szybko zgromadziliśmy tych rycerzy powinno to się udać bez problemu.
3. Pakujemy rycerzy którzy zostali i inne jednostki(trzeba postawić na jakość i robić samych rycerzy i dużo balist) do karak, wraz z chłopami, którzy przydadzą się do zamurowywania bram, budowy wież i koszar.
4. Produkujemy rycerzy i balisty u siebie i w keanor.
5. Bronimy się pamiętając że w wszystkich koszarach powinni się produkować rycerze i przeprowadzać transporty z wioski do keanor.

Tak ogólnie to największym problemem tej misji jest limit populacji, dlatego właśnie nie należy tworzyć słabszych jednostek, a później przydatne jest, wybijanie chłopów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ziomal6512



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:11, 05 Lip 2010 Powrót do góry

piorun napisał:
Tak, tego czerwonego trzeba rozwalić żeby wygrać.

nie trzeba:P ja przeszedłem nie rozwalając ich (po to żeby nie tracić czasu) po prostu na początku buduję mur żeby czerwoni nie wbijali do mnie i ustawiam strzelców za murem (jakby czerwoni atakowali żeby nasi mieli obronę) buduję karaki i transportuję wieśniaków, Woolina i innych wojowników jak się zrobiło (oczywiście strzelców zostawiamy i Ghirona:D) część karak ustawiam najdalej na północ a część na południe.Wieśniakami buduję 3 koszary i mury obok baszt żeby piechota i rycerze nie mogli ich zniszczyć.Niszczę most na północy i ustawiam strzelców.W koszarach robię ok 30 rycerzy, pikinierów i strzelców na północ południe i wschód a jak starczy populacji to jeszcze więcej rycerzy i pikinierów.Jak będzie bitwa i mnóstwo żołnierzy wroga zginie a moich jednostek będzie mało to robię w tedy kiedy porwą Sartora bo inaczej nie przejdzie się misji.Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:02, 06 Lip 2010 Powrót do góry

W jak ja grałem kampanię to trzeba było rozwalić czerwonego żeby wygrać Razz Może zależy od patcha?

W ogóle żeby się obronić przed fioletowym to polecam zamknąć całą twierdzę podwójnym kamiennym murem żeby nie mógł tam wbić(bo ma znacznie większą przewage liczebną). I trzeba mieć ponad 10 koszar z kolejką wojska w niej. I robić tylko strzelców, pikinierów i rycerzy, w stosunku 1:2:2 Razz. I z 7 balist na dodatek. Nie zaszkodzi też dowalić z 5 baszt artyleryjskich. Wtedy powinniśmy się obronić. Na normalnym/trudnym poziomie to wystarczało Razz

A czerwonego to polecam rozwalić od razu. Nie ma sensu się z nim chrzanić resztę gry desantem Razz. Zbudujmy dużo pól, potem nawalmy krów i spamujmy na niego strzelcami i piechurami + Ghironem. Nie ma szans Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
schadow



Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tanawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:17, 06 Lip 2010 Powrót do góry

Ja teraz przechodziłem 5 misję bo się mi podoba:) I od razu postarałem się zniszczyć 2 mosty aby nie tracić czasu na czerwonych i budować jak najwięcej fortyfikacji w Keanie.
Postawiłem pełno baszt artyleryjskich i koszar w Keanie no i oczywiście wojo więcej strzelców potem piki i rycerze i około 10 balist + trochę fregat bo z morza też atakują (w pierwszej fali ataku przeważają strzelcy i pikinierzy więc rycerzy trzymamy w okolicy zamku). Przed tym zabiłem wieśniaków bo miałem ich sporo .
A co do fregat stawiam je w małych odstępach w centrum miejsca gdzie pojawią się wrogie statki a po to aby... Gdy fregata strzeli we mnie to istnieje duże prawdopodobieństwo, że wrogie fregaty obok też odniosą uszkodzenia.(tym raczej nie wybijesz floty ale 10-20 strzelcami dokończysz dzieła.
Ale desant mi trochę zają, to dawałem turbo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
idekpas



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: uwazaj bo ci powiem.. :P
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:28, 02 Wrz 2010 Powrót do góry

DLA LUDZI CO MAJA PROBLEM Z TA MISJA:

wystarczy troszke sie rozwinac tam gdzie zaczynasz a pozniej przeniesc wiesniakow i bohaterow na drugi brzeg do zlotego. Tam wybudowac zameczek i zaczac gre na drogim brzegu.. Razz
wtedy to banal budujesz duza armie i jak sie pojawi wroga armia to od razu sie pierzecie i katapult i lucznikow nie ma a bez ich pomocy piechota kolo murow nie ma szans z obroncami... Razz

Jeszcze przed bitwa najlepiej zniszczyc most na gorze zamku zlotego to go uodporni na ataki z gory na ktore nie masz duzego wplywu (twoj zamek postaw na dole)

to wszystko


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Alwego



Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:51, 09 Sie 2011 Powrót do góry

Trochę pospamowałem to wreszcie linki mogę w poście dać.

Kurcze, niezły debiut na forum będę miał...
Nie dość, że odgrzebuję stary temat, to jeszcze poprawiam doświadczonych graczy odnośnie strategii ;D

Misję tę najłatwiej przejść następująco:
Od razu atakujemy czerwonego całą swoją armią (w postaci Wolina i Ghirona).
Na północ przechodzimy idąc wzdłuż rzeki, tędy:
[link widoczny dla zalogowanych]

A następnie kierujemy się na zachód, wybijamy wieśniaków, niszczymy zamek o tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec zdejmujemy wieże.

W międzyczasie stawiamy port i kuter, ten wysyłamy na ryby. 3 początkowych wieśniaków + 2 zbudowanych wysyłamy do rąbania lasu i zbieramy na drugi i trzeci kuter. Łącznie powinno wystarczyć 6 kutrów. Ważne by wysyłać je na różne łowiska tak by nie wyłowić wszystkich ryb.

Osobiście tutaj preferuję wyrąb lasu. Produkuję jakieś 120-150 wieśniaków z czego kilku rzucam do wydobywania złota, 20 do wydobywania kamienia, a reszta idzie w las. Na koniec buduję karakę, biorę kilku wieśniaków i rzucam ich do budowy kilkudziesięciu wież przy drodze na wschód (głownie przy krańcu mapy, aby baszty mogły od razu zająć się katapultami) oraz kilka przy moście by go zniszczyły.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Profilaktycznie można postawić koszary i zacząć budować rycerzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na kilka minut przed atakiem pozbywamy się wieśniaków, aby zwiększyć liczebność wojsk. Zapewniam jednak, że konnica jest niepotrzebna ;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rafał01



Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:21, 23 Mar 2012 Powrót do góry

Cytuję pioruna: "I trzeba mieć ponad 10 koszar z kolejką wojska w niej. I robić tylko strzelców, pikinierów i rycerzy, w stosunku 1:2:2 Razz. I z 7 balist na dodatek."

PIKINIERÓW? A KUKU!

W tej misji piki są zabronione, matole!(obym nie dostał ostrzeżenia)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)