Autor |
Wiadomość |
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:17, 31 Lip 2009 |
|
najwiekszym niewypalem w Tzarze sa...... sa ludzie, nooby liczace na latwizne.
ludzie co zamiast pomyslec albo poszukac informacji na forum to zakladaja nowe dziesiatki tematow o tym samym, nawet nie umieja znalezc z gotowej strony czegos.
a tak poza tym to wszystko GIT
no moze przydaloby sie po 2 zloza zlota na poczatku kolo zamku <joke>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:53, 02 Sie 2009 |
|
Da się zrobić ;P
EDYTOR
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Adre
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 5:26, 09 Sie 2009 |
|
Hmmm 2 zlota niema sensu zalatwo by sie gralo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Nie 13:51, 09 Sie 2009 |
|
Wszystko zależy ile by było na tych surowcach Bo jeśli damy graczom po dwa złoża z mała ilością złota, to raczej utrudni grę, bo zajmuje miejsce.
A co do nie wypału. Brak pewnych akcji w edytorze:
Akcja >> Odtwórz dźwięk i brak rozkaz dla obiektu >> Zaklęcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:23, 09 Sie 2009 |
|
Oj w edytorze to by sie duzo takich znalazlo
Niewypalem w tzarze jest, ze twoje duchy nie moga oslabiac przeciwnika, ani nie ma takiej magii..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:49, 11 Sie 2009 |
|
dla mnie głupie są ikonki i to że jak się da w katedrze "Uzdrawia jednostki na odległość" to ich nie uzdrawia na odległość.Poza tym te literówki np. (U Europejczyków) "Zamień na basztę rakietową" a zamienia na artyleryjską(Rakietowa jest u Azjatów).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:52, 11 Sie 2009 |
|
Cytat: |
"Uzdrawia jednostki na odległość" to ich nie uzdrawia na odległość. |
Nieprawda, bo do kiedy euro mieli technologię medycyny, to ona faktycznie działała, a teraz wcale jej nie ma.
A co do literówek to w tzarze ich prawie nie ma są za to częste błędy rzeczowe/merytoryczne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 23:05, 11 Sie 2009 |
|
Adam87 napisał: |
Mi tam w Tzarze wszystko się podoba jeżeli tak piszecie to może postawcie sie na miejcu twórcy Tzara. Koleś który stworzył tą gre i tak miał wiele pomysłów np. karawany, przekópywanie jednostek, paszenie krów, te wszystkie technologie czemu dla was to jest mało. Spójrzcie na nowe gry. W jednej nie można budować, w drógiej atakować, w trzeciej coś inniego w następnej nie da się np. handlować. Myślę że twórcy Tzara pomyśleli o wszystkim. |
Za to ty nie pomyślałeś o ortografii!
Przeprasza musiałem xD
A teraz moja kolej... hmm...
Co jest denerwujące?
Nie chce się powtarzać, bo jak już wyżej wymieniliście Ikony, bugi...
A mi brakuje tak jak to określił Quigo np. namiotów, albo płot... taka mała rzecz, a cieszy. Np. gdy robimy wioskę i głupio tak krowy obtaczać murem xD Fajnie gdyby istniał płot.
Brakuje mi innych zwierzątek np. Kurczaków
Jeden z bugów doprowadza mnie do szału... Gdy jest miejsce na mapie a twoje wojsko stoi, bo coś tam blokuje Sam nie wiesz co, ale coś tam jest!
No i to na tyle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Wto 23:20, 11 Sie 2009 |
|
nie ma jak punkt zborny na niewidzialnej górze znam to dobrze walka wygląda wtedy komicznie ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:10, 19 Sie 2009 |
|
Ostatnio jak grałem to testowałem nietoperze. Piorun się mylił. Przed 14 minutą odkrycie technologii nietoperzy jest wręcz niemożliwe, chyba, że ktoś chce robić golemy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:01, 19 Sie 2009 |
|
Hehehe... raczej mała znajomość magii euro
W Tzarze denerwuje mnie najbardziej problem bramy. W momencie zniszczenia jej jest problem w przejściu przez jej "ruinę" jednostkami. Nieraz trzeba rozwalać jeszcze mur obok, by można było dobrze przejść I to w Tzarze mnie drażni chyba najbardziej(rzecz jasna poza najemnikami, ale to być może się zmieni XD ).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:19, 23 Sty 2010 |
|
mi też sie wszystko podoba gra jest przeciesz fajna
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 8:08, 24 Sty 2010 |
|
Mnie denerwuje AI jednostek. Karzesz im iść w dane miejsce a oni niby "próbują" tam dojść a idą w inną stronę, takim świetnym przykładem jest 2 misja w Tzar:Ciężar Korony
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ziomal6512
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:11, 12 Lip 2010 |
|
Katapulty i balisty ciężkie są do opanowania, czasem jak chcę żeby katapulta przeszła trochę wąską drogę lub między budynkami to ona jakoś dziwnie sie zachowuje zatrzymuje się chociaż normalnie może przejść albo idzie prosto a tu nagle zawraca albo rusza się na wszystkie strony
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:48, 12 Lip 2010 |
|
A jak dla mnie, najgłupsze w tej grze są wieśniaki. Zawsze tak się poprzestawiają, że to kur.ica bierze i trzeba każdego z osobna ustawiać np. do złoża.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|