Autor |
Wiadomość |
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Wto 19:43, 23 Lis 2010 |
|
Cytat: |
gegeon, weź mu już nie odpisuj bo to jak do ściany od 3 dni czytam to samo z jego strony. robicie tylko spam. |
Wiem, dlatego prosiłem, żeby ktoś kto ma tu jurysdykcję przerzucił to o ninjach i roninach do nowego tematu ,,jednostki azjatyckie".
Ale masz rację, dyskusję o ninjach kończę, bo to sensu nie ma.
Cytat: |
tzar to specyficzna gra i nijak odnosi się do życia i taki był zapewne zamysł twórców, bo gdyby chcieli zrobić realistyczna grę to nie zrobili by magi. |
Hmm to znaczy, powiem tak - jeśli robisz coś calkiem fantastycznego, jak magia, to wolna wola, możesz sobie wymyśleć to jak chcesz. Kiedy jednak odwołujesz się elementów z prawdziwego świata, to powinienś zachowywać jakąś zgodność - dlatego np. konni janczarzy są bzdurni. Racja jednak, że nie nazwałbym tego ,,największym niewypałem" bo gry to nijak nie utrudnia.
Cytat: |
przyczep się jeszcze ze z koszar wychodzą jednostki konne |
To akurat jest dobre, głupie jest jak ciężkozbrojne rycerstwo się szkoli w stajniach, skąd przecież konie tylko biorą.
Cytat: |
Wg. mnie twórcy mogli poświęcić więcej czasu na rozbudowę kampanii, dodać kilka. Może też więcej gotowych map, ciekawszych i na wyższym poziomie. |
To jest też niewypał. Jak sam nadmieniłeś - taki mieli zamysl i już. Poza tym jest edytor i wielu mapperów robi mapki bardzo wychodzące poza to, co zaprezentowano w Ciężarze Korony (np. bardzo oryginalne mapy firefly'a, a także mapy Chidoriego do mp).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
SatrapaAtrapa
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:39, 09 Lut 2011 |
|
największym minusem w Tzarze jest nirównomierność ras.
Grając Arabami, w zasadzi enie da się mapki przegrać...
pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kemor09
Dołączył: 20 Gru 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 13:49, 20 Gru 2011 |
|
Jak dla mnie największym niewypałem jest poruszanie się wojsk
zamiast trzymać się w grupie wędrują sobie "gęsiego"
co zwykle kończy się ich porażką w starciu z większa ilością łuczników czy wież
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Wto 15:09, 20 Gru 2011 |
|
binduj sobie oddziały pod klawiszami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kupesso
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Targ Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:13, 20 Gru 2011 |
|
O co chodzi z tym bindowaniem?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:51, 20 Gru 2011 |
|
Bind w Tzarze przypisuje dane jednostki, budynku, czego kolwiek pod jakiś numer. Od 1-9 na 0 kasujesz tego binda. Inaczej nazywając to takie grupy. Zaznaczasz strzelców i dajesz ich na grupę 1. Jeśli nie wiesz jak to zrobić to proste: Ctrl+(1-9). Teraz wystarczy kliknąć nr. grupy i już mamy ją we władaniu, nawet jeśli nie masz z nią bezpośredniego kontaktu.
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Bimbol dnia Wto 16:53, 20 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Aczer
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:27, 07 Sty 2012 |
|
Jak dla mnie są błędy, które psują zabawę. Ostatnio np. natrafiłem na nieśmiertelnego wroga. Gra się często wyłącza. Do tego jeszcze po części schematyczność niektórych misji w kampanii. Oczywiście dodam też AI jednostek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Shacho
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 0:26, 07 Lut 2012 |
|
Debilizm wieśkow podczas DM no i debilne boty gdy gra się na wyspach. Poza tym to reszta jakoś mi nie dokucza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lee'
Gość
|
Wysłany:
Wto 13:03, 07 Lut 2012 |
|
nie graj już botami.My(osoby na sieci) gramy różne rodzaje gier w tym dm.
|
|
|
|
|
rafał01
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 14:19, 12 Kwi 2012 |
|
A jak dla mnie, głupi jest brak jakiegoś dobrego, polskiego forum. Bo skoro TO jest najlepsze, a najlepsze jest kiepskie, to szkoda gadać... Dlaczego najlepsze jest kiepskie? Bo jest prawie całe zapełnione ludźmi, których obchodzi tylko nabijanie postów a tym samym rangi, i którzy zdają się nie widzieć, że dużo lepszym "źródłem rangi" są pochwały. No i tworzą takie wątki w tematach jak ten o jednostkach azjatyckich w tym temacie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:54, 12 Kwi 2012 |
|
Daruj sobie.
Tzar jest grą odkrytą, czyli poznaną wzdłuż i wszerz. Dlatego zezwalamy na luźne wątki o charakterze spamowatym - byleby tylko podtrzymać zainteresowanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|