|
|
Autor |
Wiadomość |
Maluetar
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 10:59, 04 Maj 2012 |
|
Witam, nie widziałem nigdzie podobnego pytania więc prosiłbym o odpowiedź:
Jaki wpływ ma poziom trudności na przeciwnika w kampanii?
Jak się mają do tego jego fortyfikacje, ilość wojska itp.
Otóż Tzara bardzo lubię od nie wiem ilu lat, ale zawsze problemy mam z tym, że komputer wysyła cały czas na mnie jakieś swoje wojska co mi niestety przeszkadza bo ja należę do grupy ludzi która woli spokojnie się rozbudowywać xD
Chciałem tylko się dowiedzieć jaka jest zasadnicza różnica między poziomem trudności normalnym a łatwym bo na normalnym mam straszne problemy z niektórymi misjami bo nim zdaze sie rozbudować tak jak chce to przeciwnik juz we mnie naciera ze wszystkich stron.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Pią 11:31, 04 Maj 2012 |
|
obuduj murem kilka wieżyczek w newralgicznych punktach wioski i problem z głowy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Maluetar
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 2:16, 07 Maj 2012 |
|
To wciąż nie odpowiada na moje pytanie co dokładnie zmienia poziom trudności w kampanii.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Pon 6:43, 07 Maj 2012 |
|
Zmienia jedynie to, ze komputer ma lepsze skrypty rozbudowy.
Lepsze eko - im wyzszy poziom trudnosci tym rzadziej wiesniacy porzucaja pola, szybciej buduja farme i zaczynaja produkcje krow,
koszary - w normalnej grze na surowcach duzych na poziomie trudnym sa to 2 koszary w 4minucie, w kampaniach zalezy to od surocow jakie otrzymal poczatkowo, ale napewno na wyzszych poziomach trudnosci budowane sa szybciej.
Wiesniacy rowniez nie zmieniaja co chwile pracy na wyzszych poziomach trudnosci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rafał01
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 15:53, 07 Maj 2012 |
|
Nooo...
Jeszcze taka mała "podpowiedź": jeszcze nie powstała żadna kampania/mapka, która wykorzystywałaby zmienną $difficulty, która jest odpowiedzialna za poziom trudności, więc o to też możesz być spokojny, jeśli chodzi o inne kampanie/mapki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Maluetar
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:56, 07 Maj 2012 |
|
Dzieki bardzo za odpowiedź. Temat do zamknięcia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |