Autor |
Wiadomość |
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:39, 20 Kwi 2008 |
|
Ale jednostki można zmienić, tyle, że powiedz jak otworzyć plik .rle (jakaś bit mapa)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
HelBards
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 16:13, 20 Kwi 2008 |
|
zmienić to ja wiem ze się da ;P
ale żeby dodać jako osobną nacje , czyli te podstawowe + jakieś własne..
Btw. Ja chyba kiedyś otwierałem te pliki jakimś programem , ale nie jestem pewien czy to te...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:21, 20 Kwi 2008 |
|
I znów zaczyna się fantazja użytkowników. Fakt, że powstanie nowa nacja został już dawno omówiony.
Na obecnym etapie wiedzy można zrobić dodatek do Tzara, czy Mod (To właśnie wiemy wszyscy).
Nie ważne ile zostanie zmienione to nie można to nazwać Tzarem 2. Gdyż silnik gry będzie nadal na tych samych zasadach co Tzar: Ciężar Korony.
Nie wspominając o tym, że nie wiemy jak sie dekompresuje pliki .rle
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DeadMAN dnia Pon 15:04, 21 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:34, 21 Kwi 2008 |
|
Silnik TZAR-a byłby wykorzystany na 100% w chociaż 10% do nowej gry, osobnej TZAR 2 -_-
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Halo55
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany:
Pią 17:05, 15 Sie 2008 |
|
A gdzie dodawać nowe mapy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damian123321
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: baranów Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:45, 19 Sie 2008 |
|
Moim Zdaniem Lepiej By Było Nic Nie Zmieniac Ta Gra Ma Juz Kilka Dobrych Lat I Jesli Komus To Sie Podoba To Bedzie Grał i Grał W Tzara Ale Jesli Jest Taka Mozliwosc Zmienienia Tzara To Oczywiscie Mozna hehe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
$0BĐ^Piotrek
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:19, 20 Sie 2008 |
|
może w nowym patchu Linear stworzy jakąś nową rase xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:23, 20 Sie 2008 |
|
Tak stworzy, tylko jak ją dokończy to obawiam się że będzie już starym dziadkiem.. Bez kodu źródłowego to siedzieć i płakać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:24, 20 Sie 2008 |
|
$0BĐ^Piotrek napisał: |
może w nowym patchu Linear stworzy jakąś nową rase xD |
Żal...
Jeśli tak bardzo tego chcesz, bubku, to idź do Haemimontu po klucz do Tzara, bo przez otwieranie paczek nie da się tego zrobić. Jeno trzeba mieć ten głupi klucz
Ale od Heamimontu i tak "kupe" wycośniecie co najwyżej, bo i tak nie dadzą... No, chyba, że w naszym imieniu Donek przemówi xP
\\
Dan, nie obrażaj użytkowników.
QU
Przecież to nie miało na celu go obrazić...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danielos von Krausos dnia Wto 20:50, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Dilak
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mechtal City :D Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:27, 30 Gru 2008 |
|
Nooo właśnie... I nareszcie skupiliby się bardziej nad ikonkami w Tzarze 2 ,oczywiście gdyby był a szkoda że nie ma... Bo te w Tzarze CK są straszne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|