Autor |
Wiadomość |
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:28, 05 Maj 2013 |
|
Z nazwą jest tak, że jeśli gdzieś piszesz nazwę techniczną (tą którą używa sama gra, a nie tą która jest np. w języku polskim) to jest taka sama dla każdego rodzaju jednostki z danej profesji z dodanym znacznikiem. Np. jest "Rydwan", jego nazwa techniczna to "chariot" (nazwa techniczna to inaczej klasa, którą można sprawdzić w pliku .INI jednostki), a więc w pliku od tłumaczenia wszystkie jego rodzaje powinny być oznaczone "chariot x", gdzie "x" to odpowiednio "e", "r", lub "a". Przykładowo:
chariot e = Królewski Rydwan
Upewnij się więc czy nie użyłeś w tłumaczeniu innej nazwy technicznej niż ma jednostka.
Co do pierwszego problemu to nie mam pojęcia. Możesz wysłać mi wszystkie pliki z archiwum data.wdt, które przerobiłeś to może uda mi się znaleźć błąd.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:31, 08 Maj 2013 |
|
I jak, cos nowego?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:02, 08 Maj 2013 |
|
Dopracowałem interfejs, popracowałem przy animacji Elfa (wciąż jest trochę roboty) i znalazłem program, dzięki któremu można w łatwy sposób zainstalować moda (do tego zmniejsza trochę jego rozmiar).
Wczoraj zacząłem prace nad modelem 3D krasnoluda robotnika i dziś po o teksturowaniu rozpocząłem wykonywanie animacji. Wydaje mi się, że pasuje do Tzara, a to czy tak na pewno jest przekonacie się dopiero podczas premiery Bety (praca nad tą jednostką wydłuży okres oczekiwania, lecz chciałbym ją umieścić już w pierwszej wersji). Oczywiście zważywszy na to, że będzie to chłop, jestem zmuszony zrobić wiele animacji (związane z surowcami itp.), więc raczej nie prędko ją skończę.
Poniżej render jednostki (na razie bez cienia).
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Śro 20:16, 08 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 21:03, 10 Maj 2013 |
|
on będzie u złych, czy u pomocników ludzi?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 9:46, 11 Maj 2013 |
|
W Przymierzu, czyli Elfy itp. Zakończyłem już prawie prace nad animacją postoju (aktualnie wprowadzam ją do gry). Miałem jednak trochę bawienia się, bo musiałem oddzielnie renderować cień i samą jednostkę, a później to sklejać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 20:39, 11 Maj 2013 |
|
Kurcze, chetnie bym juz zagral!
W ogole tak pomyslalem, ze moglbys sprobowac pododawac jednostki z Baldur's gate. Mysle ze graficznie by pasowaly, takie np ogry, ettercapy itd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:44, 13 Maj 2013 |
|
Dzięki za pomysł. Udało mi się już otworzyć pliki graficzne jednostek. Na szczęście miałem tę grę pod ręką.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Pon 16:44, 13 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:51, 13 Maj 2013 |
|
mi by sie najbardziej podobalo zastosowanie ogra Swietnie by pasowaly jako te mocniejsze, wieksze jednostki. Zwlaszcza ze ich animacje są dopasowane do walki z mniejszymi, tj tłuką w dół maczugą etc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:03, 13 Maj 2013 |
|
Planowałem użyć najpierw właśnie je. Dobrze wyglądają też te duże zielone robale, ale nie wiem czy by bardzo pasowały.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:12, 13 Maj 2013 |
|
Jezeli masz na mysli te co wystają z ziemi, to byłyby niezłe, ale nie mają animacji ruchu i ataku, bo one strzelały czymś i chodziły pod ziemią
Dobre by były ettercapy też [link widoczny dla zalogowanych]
Zamiast np wiekierników/satrapów/samurajów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 14:34, 14 Maj 2013 |
|
Myślałem właśnie o nich. Można ew. zrobić że poruszają się mniej więcej tak jak stoją w miejscu.
O Ettercap'ach pomyślę. Wydaje mi się, że te żywiołaki ognia też mogły by się nadać, tylko muszę znaleźć ich animację.
Ew. można zastąpić nimi Inferiusy.
Pająki też są nawet fajne:
A tu dwie strony z różnymi jednostkami:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Wto 14:38, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:01, 14 Maj 2013 |
|
Jako piechurzy świetnie by się xvarty lub glibberingi nadały.
Żywiołaki fajne, pająki też, ale jużbardziej typowe
Kobolty lub hobgobliny moglyby byc lucznikami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:01, 14 Maj 2013 |
|
Niestety nie udało mi się zlokalizować animacji żywiołaka. Paru innych jednostek z resztą też. Myślałem też nad użyciem Ghula.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:52, 14 Maj 2013 |
|
Jak najbardziej dobry pomysł! Ogólnie chętnie zobaczył bym potworki z BG1, szczególnie tego ogra
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:34, 15 Maj 2013 |
|
Ogr ma w ogóle dwie animacje ataku, a raczej wstawienie dwóch na raz nie powinno być problematyczne, gdyż np. chłopi Azjatów mieli takie cuś. Wydaje mi się że warto bo oby dwie są dobre no i urozmaici to jednostkę.
Jak coś się ruszy w tym temacie to dam znać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|