Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Tzar - Modyfikacje Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:28, 05 Maj 2013 Powrót do góry

Z nazwą jest tak, że jeśli gdzieś piszesz nazwę techniczną (tą którą używa sama gra, a nie tą która jest np. w języku polskim) to jest taka sama dla każdego rodzaju jednostki z danej profesji z dodanym znacznikiem. Np. jest "Rydwan", jego nazwa techniczna to "chariot" (nazwa techniczna to inaczej klasa, którą można sprawdzić w pliku .INI jednostki), a więc w pliku od tłumaczenia wszystkie jego rodzaje powinny być oznaczone "chariot x", gdzie "x" to odpowiednio "e", "r", lub "a". Przykładowo:
chariot e = Królewski Rydwan
Upewnij się więc czy nie użyłeś w tłumaczeniu innej nazwy technicznej niż ma jednostka.
Co do pierwszego problemu to nie mam pojęcia. Możesz wysłać mi wszystkie pliki z archiwum data.wdt, które przerobiłeś to może uda mi się znaleźć błąd.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:31, 08 Maj 2013 Powrót do góry

I jak, cos nowego? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:02, 08 Maj 2013 Powrót do góry

Dopracowałem interfejs, popracowałem przy animacji Elfa (wciąż jest trochę roboty) i znalazłem program, dzięki któremu można w łatwy sposób zainstalować moda (do tego zmniejsza trochę jego rozmiar).

Wczoraj zacząłem prace nad modelem 3D krasnoluda robotnika i dziś po o teksturowaniu rozpocząłem wykonywanie animacji. Wydaje mi się, że pasuje do Tzara, a to czy tak na pewno jest przekonacie się dopiero podczas premiery Bety (praca nad tą jednostką wydłuży okres oczekiwania, lecz chciałbym ją umieścić już w pierwszej wersji). Oczywiście zważywszy na to, że będzie to chłop, jestem zmuszony zrobić wiele animacji (związane z surowcami itp.), więc raczej nie prędko ją skończę.

Poniżej render jednostki (na razie bez cienia).
Image


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Śro 20:16, 08 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:03, 10 Maj 2013 Powrót do góry

on będzie u złych, czy u pomocników ludzi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:46, 11 Maj 2013 Powrót do góry

W Przymierzu, czyli Elfy itp. Zakończyłem już prawie prace nad animacją postoju (aktualnie wprowadzam ją do gry). Miałem jednak trochę bawienia się, bo musiałem oddzielnie renderować cień i samą jednostkę, a później to sklejać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:39, 11 Maj 2013 Powrót do góry

Kurcze, chetnie bym juz zagral!

W ogole tak pomyslalem, ze moglbys sprobowac pododawac jednostki z Baldur's gate. Mysle ze graficznie by pasowaly, takie np ogry, ettercapy itd


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:44, 13 Maj 2013 Powrót do góry

Dzięki za pomysł. Udało mi się już otworzyć pliki graficzne jednostek. Na szczęście miałem tę grę pod ręką.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Pon 16:44, 13 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:51, 13 Maj 2013 Powrót do góry

mi by sie najbardziej podobalo zastosowanie ogra Wink Swietnie by pasowaly jako te mocniejsze, wieksze jednostki. Zwlaszcza ze ich animacje są dopasowane do walki z mniejszymi, tj tłuką w dół maczugą etc


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:03, 13 Maj 2013 Powrót do góry

Planowałem użyć najpierw właśnie je. Dobrze wyglądają też te duże zielone robale, ale nie wiem czy by bardzo pasowały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:12, 13 Maj 2013 Powrót do góry

Jezeli masz na mysli te co wystają z ziemi, to byłyby niezłe, ale nie mają animacji ruchu i ataku, bo one strzelały czymś i chodziły pod ziemią

Dobre by były ettercapy też [link widoczny dla zalogowanych]

Zamiast np wiekierników/satrapów/samurajów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:34, 14 Maj 2013 Powrót do góry

Myślałem właśnie o nich. Można ew. zrobić że poruszają się mniej więcej tak jak stoją w miejscu.

O Ettercap'ach pomyślę. Wydaje mi się, że te żywiołaki ognia też mogły by się nadać, tylko muszę znaleźć ich animację.
Image
Ew. można zastąpić nimi Inferiusy.

Pająki też są nawet fajne:
Image

A tu dwie strony z różnymi jednostkami:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Wto 14:38, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:01, 14 Maj 2013 Powrót do góry

Jako piechurzy świetnie by się xvarty lub glibberingi nadały.

Żywiołaki fajne, pająki też, ale jużbardziej typowe Wink

Kobolty lub hobgobliny moglyby byc lucznikami


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:01, 14 Maj 2013 Powrót do góry

Niestety nie udało mi się zlokalizować animacji żywiołaka. Paru innych jednostek z resztą też. Myślałem też nad użyciem Ghula.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
firefly
Straż Miejska


Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950 Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:52, 14 Maj 2013 Powrót do góry

Jak najbardziej dobry pomysł! Ogólnie chętnie zobaczył bym potworki z BG1, szczególnie tego ogra Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
J. M. Sower



Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:34, 15 Maj 2013 Powrót do góry

Ogr ma w ogóle dwie animacje ataku, a raczej wstawienie dwóch na raz nie powinno być problematyczne, gdyż np. chłopi Azjatów mieli takie cuś. Wydaje mi się że warto bo oby dwie są dobre no i urozmaici to jednostkę.

Jak coś się ruszy w tym temacie to dam znać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)