Autor |
Wiadomość |
Azja
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:38, 26 Cze 2013 |
|
przeczytałem cały temat od początku. good job Sower
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
KariamusKu
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 18:16, 21 Lip 2013 |
|
Podoba mi się to . To co robisz może pozytywnie wpłynąć na reklamę Tzar'a, co jest ważne Teraz, gdy Tzar traci swoją popularność gdyby pokazać ten temat starym graczom, można ich wrócić
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lucjan
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Malborg Płeć:
|
Wysłany:
Pon 6:54, 22 Lip 2013 |
|
Ostatnio pisałeś pod koniec czerwca, teraz pewnie masz więcej czasu. Robisz coś dalej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:22, 22 Lip 2013 |
|
Ostatnio rzeczywiście mam dość dużo czasu, lecz część przeznaczam na przerabianie HoMM III, cześć na inne prostsze rozrywki (np. granie na komputerze) i resztę na Tzara. Biorąc więc pod uwagę wszystkie czynniki czasu dla tej gry nie mam bardzo wiele.
Kilka dni temu odnalazłem potrzebne pliki i zacząłem kontynuowanie przerabiania animacji ogra. Postaram się za nią wziąć w najbliższym czasie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 8:50, 23 Lip 2013 |
|
dobrze że nie porzuciłeś projektu, powodzenia!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:17, 31 Lip 2013 |
|
Dla tych co też zmieniają pliki wdt, mam pewną wiadomość. Jeśli przerabiasz paczkę np. images.wdt i działasz tylko na niektórych plikach, to wystarczy złożyć paczkę zawierającą zmienione pliki, pamiętając jednak aby ścieżka była do nich taka sama jak oryginalnie. Nazwa paczki ma być oczywiście inna niż oryginalna. Przykładowo, działam na folderze "items" w paczce images.wdt, a więc usuwam niezmienione pliki (nie trzeba wszystkich usuwać ;p ) i pakuję wszystko (czyli "images/items" wraz z zawartością) do paczki images2.wdt i w grze działają podmienione pliki. W razie potrzeby łatwo usunąć zmiany bez konieczności kopiowania oryginalnych plików.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LizarD
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:24, 06 Mar 2014 |
|
A kiedy mozemy sie spodziewac tej WSPANIALEJ !!!!!!!!!!! modyfikacji ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Đrain
Naczelnik
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Asgard Płeć:
|
Wysłany:
Czw 23:40, 06 Mar 2014 |
|
przeczytaj date.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LizarD
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:58, 07 Mar 2014 |
|
Oj Drain zawsze pesymista usmiechu !
J.M SOWER ! wiezymy
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LizarD dnia Pią 14:58, 07 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:00, 21 Mar 2014 |
|
Jeszcze nie opuściłem całkowicie tego miejsca, ale póki co moja aktywność skupia się gdzie indziej:
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślę jednak, że może udostępnię tę modyfikację w takiej wersji jaką jest teraz, bo nie zanosi się na to bym szybko się nią zajął.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Pią 14:02, 21 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
LizarD
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 13:06, 28 Mar 2014 |
|
dawaj juz ta wersje moda !
niemoge sie doczekac !
kompletny haos na tej twojej stronie wszystko na !!!! 1 !!!! tamacie ?!
wracaj do nas mody do tzar czekaja
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LizarD dnia Pią 13:09, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Setoslavv83
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wyśmierzyce
|
Wysłany:
Czw 20:17, 08 Maj 2014 |
|
:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
J. M. Sower
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:52, 09 Maj 2014 |
|
Ku uciesze ludu, wersja 0.1 czyli wczesna Beta. Należy instalować na polską wersję Tzara 1.01.
[link widoczny dla zalogowanych]
Modyfikacja jest w postaci instalatora. Należy wybrać ścieżkę do folderu Packs w folderze gry lub wkleić instalkę do tegoż folderu, a wtedy ścieżka sama się powinna ustawić (program domyślnie wypakowuje do folderu w którym się znajduje).
W celu usunięcia modyfikacji należy przed jej instalacją skopiować z folderu Packs następujące pliki .wdt:
-data
-images
-local
-v101
Aktualna wersja może nie jest idealna, ale pokazuje że jednak można coś zmienić, a nawet dodać. Przypominam jeszcze, że modyfikacja NIE jest kompatybilna z edytorem map.
Edit:
Nowości i zmiany:
*Ogół:
-Nowy interfejs
*Europejczycy->Królestwa ludzi:
-budowanie złóż złota i kamienia
-szkolenie piechurów możliwe w zamku
*Arabowie->Przymierze:
-krasnolud wojownik (taki jak neutralny) zamiast piechura
-Leśny Elf (popyla prawie tak szybko jak konny i ma duży zasięg, osłabiony w obronie, ale ulepszony w ataku) - brak zmienionej animacji
-złoty smok (na razie do wyszkolenia w koszarach) niestety aktualnie pracuję nad jego animacją ataku bo coś się źle wyświetla
-Kamienny olbrzym (największa i najsilniejsza jednostka, dość droga)
*Azjaci->Armia Chaosu:
-troll zamiast rydwanu
-szkielet zamiast piechura (w przyszłości goblin)
-gobliński łucznik (tylko prze kolorowana stara animacja)
-ork zamiast samuraja
-technologia "Mroczna magia"
-technologia "hodowla trolli" zamiast tej od rydwanów (zamierzam przenieść z kuźni do jakiejś innej budowli)
-siedlisko elitarnych jednostek (Jama)
-Harnońskie koszary (rekrutacja arabskich wojowników i technologia pozwalająca przekształcić na nich chłopów - przeniesione od arabów i wsadzone do nowej budowli)
-Harnoński wojownik (patrz wyżej)
-Inferius (rzuca kulami ognia tylko AI z tego nie korzysta)
U siebie wprowadziłem ostatnio nowe statki (bez zmienionych animacji) i polepszyłem staty łucznika konnego elfów.
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez J. M. Sower dnia Wto 13:28, 13 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Manolin
Dołączył: 31 Maj 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: z syberi
|
Wysłany:
Czw 21:22, 15 Maj 2014 |
|
Fajny pomysł
Choć ten zamek na zdjęciu jak na moje oko trochę za mały jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Czw 22:08, 15 Maj 2014 |
|
Witam po długiej przerwie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|