Autor |
Wiadomość |
Davvvid
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 18:51, 17 Sty 2006 |
|
W jaki sposób moge zrobić akcje która dawałaby wybranemu przezemnie graczowi określoną ilość surowców. Czytałem instrukcje edytora, ale nie moge tego zakapować .
Prosze o pomoc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:58, 17 Sty 2006 |
|
Poradnik jest napisany chyba dość prosto, ale nie wyjaśnia wszystkiego. Sam nie wiem jak dodać graczowi surowców. Wiem za to jak sprawić, by sam sobie je wziął. Musisz po prostu ustawić kilka surowców i je ukryć we "właściwościch" obiektu, a następnie w odpowiedniej regule je ujawnić akcją "ujawnij obiekt".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davvvid
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 19:33, 17 Sty 2006 |
|
OK. Dzięki.
Mam jeszcze jedno pytanie.
Dlaczego gdy daje akcje "zablokuj widok" i wybieram opcje by zablokowało na jednostce to działa, a gdy daje prostokąt (czyli by kamera pozostawała w jednym miejscu) to nie działa?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:04, 17 Sty 2006 |
|
Niemoże sie ruszać ,bo nie ma za czym podąrzać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 23:16, 17 Sty 2006 |
|
Ale mu o to chodzi, żeby kamera została w miejcu Deadman'ie. To dostyć dziwne, ale wydaje mi sie, że wszystko powinno być w porządku. Sprawdź jeszcze raz czy czegoś w samej akcji nie skopałeś.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Davvvid
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 14:14, 18 Sty 2006 |
|
Viltharis ma racje. Właśnie o to mi chodzi. Problem w tym że wszystko mam dobrze ustawione a kamera sie nie blokuje .
Co trzeba zrobić aby dana jadnostka przechodziła z misji do misji i nie traciła doświadczenia?
Sorki że się tak wypytuje, ale nie wiem niektórych rzeczy, a mam w planie zrobić jakąś tępą kampanie z przynajmniej 5 misji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Daernis
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z troszeczke innej bajki ;)
|
Wysłany:
Śro 14:29, 18 Sty 2006 |
|
Zeby jednostka posiadal doswiadczenie- we jej wlasciwosciach musi byc zaznaczona "ciaglosc", w obu mapach musi to byc ten sam typ jednostki i te same cechy, i przedewszystkim ta sama nazwa. Tak to wyglada w teori, jednak ja szczerze mowiac jeszcze nie sprawdzalem czy dziala
A co do zablokowania obrazu. Ustaw (jesli nie bedzie Ci to przeszkadzac) zablokowanie jednostek na ten czas, moze pomoze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:44, 18 Sty 2006 |
|
Może chodzi wam o przewiń widok ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:47, 18 Sty 2006 |
|
Nie. Chodzi o zablokowanie widoku nad jakimś obszarem. Tak, żeby nie dało się na boki kamerą ruszać, ale jednostka ma uciekać z ekranu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Daernis
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z troszeczke innej bajki ;)
|
Wysłany:
Śro 16:10, 18 Sty 2006 |
|
To zawsze mozna zrobic atkie cos i zablokowac obszar na jakims kamieniu, chatce czy czymkolwiek martwym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:12, 18 Sty 2006 |
|
Nie na wszystkim się da, a zazwyczaj to na czym można, psuje efekt wizualny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rafall
Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bardzo daleko
|
Wysłany:
Czw 8:23, 19 Sty 2006 |
|
A WIE KTOS JAK ROBIC REGUŁY??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Czw 8:30, 19 Sty 2006 |
|
Wiele użykowników na forum to potrafi. W tym i ja
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 8:36, 19 Sty 2006 |
|
Rzeczywiście, ja też umiem. Jak chcesz, to zgłoś się do mnie lub Deadman'a, to Ci wytłumaczymy. Masz też na forum już pliczek, który jest instukcją do edytora w dziale download.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 11:22, 19 Sty 2006 |
|
Ale tam chyba nie ma instrukcji co do tworzenia reguł(chyba tylko konwersacji).
Ja polecam poedytować sobie kampanię (każdą mapkę z osobna) Tzar: Ciężar Korony i poprzeglądać reguły(troszke angielskiego trzeba znać) i uczyć się na przykładach(sam do tego taką drogą doszedłem - oh ile to razy mnie z mapy wywalało, bo w regułce jakiegoś warunku nie było czy coś). Trza się uczyć na przykładach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|