Autor |
Wiadomość |
Mr.Arthur
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 11:56, 22 Sty 2006 |
|
Moja ulubiona taktyka to rozbudowac sie tak aby stworzyc czarna magie i zbudowac warsztat magow a pozniej stworzyc eliksiry obrony i ataku za 4000 zlota(albo i wiecej) i dac je magowi!!! wtedy jest prawie niezniszczalny...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
master_luk655
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm
|
Wysłany:
Nie 12:58, 22 Sty 2006 |
|
A ja zawsze tworze Dżichad i robie wieśniaków do zbierania drewna, surowców, krów i pól uprawnych potem jak skończą się sórowce i drewno to zamieniam w wojowników i wtedy rozpoczyna się prawdziwa sieczka
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianos
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 13:56, 22 Sty 2006 |
|
Dla mnie dobrze jest mieć z koło 20 pól kolo 10 wieśniaków do drewna Potem można zrobić odział luczników (spory odział )do tego kilku janczarów dobzi są też magowie co mają deszcz ognisty czy jakś tak .Oto moja technika.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draco
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
|
Wysłany:
Nie 19:43, 22 Sty 2006 |
|
I twój mag Mr.Arthur jest martwy przy spotkaniu z kapłankiem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianos
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 21:28, 22 Sty 2006 |
|
więc trzeba robić obstawe dla magów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mr.Arthur
Dołączył: 10 Sty 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 1:26, 23 Sty 2006 |
|
No wlasnie... niby ten mag jest silny i trudno go zabic... nawet bardzo trudno ale obstawa musi byc... obstawa z 20 janczarow mi wystarcza ale sa oni bezuzyteczni w porownaniu do maga ktory zabija wszystkich zanim janczarzy zdarza dojsc...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianos
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 9:52, 23 Sty 2006 |
|
więc zostają wojownicy dżihadu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damianos
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 13:31, 25 Sty 2006 |
|
niema więcej taktyk???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:42, 25 Sty 2006 |
|
są... można robić se np. samurajów konnych i po zdobyciu kukieł i kulturystyki wyszkolić na maksa... są wtedy jedną z lepszych jednostek w grze
EDIT:
Kurde o samurajach nawaliłem, pomyliłem działy z Azjatami... ekhm no to tak samo mozna z janczarami robic znaczy sie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mihalo
Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 20:58, 25 Sty 2006 |
|
ale azjaci nie mają kulturystyki jedynie Europa ją ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:07, 25 Sty 2006 |
|
Nie... naprawdę?? Myślałem, że wszyscy mają. Dzięki kulturystyce, rasa posiadająca ją może mocno zagórować nad wrogami...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:42, 25 Sty 2006 |
|
tak... ale np. Arabowie mają szpiegów, mogą się podszyć pod wieśniaka z Europy i wybudować ich Gildię Wojosów(Europejską). A tam już ma się kulturystykę.
Często tak robiłem grając Arabami(różne dziwne rzeczy się u mnie niekiedy działy... )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:08, 25 Sty 2006 |
|
A masz wersję 1.05?? W niej to uniemożliwiono te czynności.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Draco
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
|
Wysłany:
Czw 12:00, 26 Sty 2006 |
|
Niby temat o taktyce Arabów a KrzysztofZW wciska jakis kit o samurajach konnych A co do taktyki z magiem to ciekawo czy pożyjesz tak długo Mr.Arthur żeby to wykonać
A i jeszcze jedno: poco komu 20 pól
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mihalo
Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 12:17, 26 Sty 2006 |
|
o wiele lepsze są krowy robisz 40 czekasz torche zabijasz wszystkie naraz a potem znowu robisz i jedzenie wymieniasz na złoto
Szkoda że w patchach zablokkowano możliwość przekupowania wieśniaków
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|